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29/2010 Legea, sektore publikoan de baliabide elektronikoen erabilera.

  • Izen Laburra:
    LUMESPC
    Laburpena:
    Oinarrizko ildoak ezartzea (sektore publikoaren arteko harremanetan baliabide elektronikoak erabiltzea, eta herritarrek, enpresek eta erakundeek.
    Norentzat:
    AUTONOMIA-ERKIDEGOAK, herritarrak, Enpresak
    Erakunde arduradunak:
    Kontaktua:

    Galegoa Gaztelania arrosa.
    Administrazio elektronikoa garatzeko euskarri Área al. - Administrazio Elektronikoa: i (OPAE)
    93567692
    rmgallego@gencat.cat
     

    Konponbide-mota:
    Araudia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Normalizatu eta arautzea
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Legala

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Existe diversa normativa en referencia a el uso de los medios electrónicos en la Generalitat, concretamente el Decret 56/2009 en el ámbito más general de carácter corporativo i multitud de carácter sectorial, i en el ámbito de las administraciones locales multitud de ordenanzas municipales. La ley 29/2010 parte de la voluntad de consolidar y desarrollar el modelo catalán de administración electrónica, coherente a la trayectoria histórica de las administraciones públicas catalanas en la materia basado en el concepto de avanzar juntas con el principio de economías de escala hacia una administración pública en la red en red.

    Helburuak

    • Oinarrizko ildoak ezartzea (baliabide elektronikoen erabilera. en las relaciones entre el sector público y con los ciudadanos, las empresas y las entidades.
    • Baliabide elektronikoen erabilera sustatzeko. sektore publikoko erakundeen eta herritarren arteko harremanetan (katalunian).
    • Tresnak definitzea erakunde arteko harremanak sustatzea, garatzea eta sektore publikoa eratzen duten kataluniako baliabide elektronikoen bidez.
    • Administrazio elektronikoaren eredua bi sustatzea. sektore publikoko erakundeen artean (Katalunian).


    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak.
     

    La aprobación de la norma debe ir acompañada de actuaciones complementarias para su desarrollo. Esto que implica que hay que prever la adopción de:

    • Arauzko neurriak lege-mailako arau batek: al da, nahitaez, administrazio eskudun bakoitzaren araudi bat garatzea.
    • Antolakuntza-neurriak : entre otros, se debe proceder a la creación de las sedes electrónicas de las AAPP, a la adopción de planes de rediseño y simplificación de procedimientos administrativos, el desarrollo de un marco de interoperabilidad del sector público, la creación del Catálogo de Datos y Documentos Interoperables, la promoción de la creación de una red de comunicaciones de las AAPP, etc.).

     

    Harpidetzak

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