accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferència de Tecnologia

Un Paso Adelante en la Transformació Digital

  • Nomeni Abreujat :
    upa
    Resum :
    Aplicatiu orientat a oferir capacitat per a la gestió d'incidències i preguntes recollides a partir de les necessitats plantejades pels ciutadans en el servei 060.
    Destinataris :
    Ciutadà
    Organismos Responsables :
    Rioja, L'Ajuntament
    d'Arnedo
    Organismos Participantes :
    GOVERN DE LA RIOJA
    Contacto :

    Ricardo Martínez Fernández
    informatica@aytoarnedo.org
    Tel. 941. 38.51.20 Ext. 122
    Fax: 941.38.51.32

    Tipus de Solució :
    Buena Práctica
    Estat de la Solució :
    Producció
    Àrea orgànica :
    Local
    Àrea tècnica :
    Gestió de serveis i sistemes , Sitios web, seus electròniques i atenció al ciutadà
    Àrea funcional :
    Govern i Sector Público
    Llicència :
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat :
    Polític

    Descripció

    Nom Complet de la Iniciativa:

    Un Paso Adelante en la Transformació Digital

    Finalitat:

    Objectiu:

    Descripció:

    Un pas avanci en la transformació digital és un projecte d'evolució en el nostre entorn telemàtic mitjançant la incorporació de nous serveis com a l'entorn de gestió, que permet l'ús de tècniques modernes que faciliten l'avanç digital de l'Ajuntament Ajuntament d'Arnedo(Obre en nova finestra) .

    L'engegada d'aquest projecte, tan ambiciós, que definim mes avanci, és aconseguir la filosofia de la “dada única” mitjançant aquesta s'aconsegueix transmetre qualitat a les actuacions de l'Ajuntament d'Arnedo amb independència del mitjà d'accés. Per avançar cap a aquest model global és important tenir present la rellevància de la dada única: que la informació s'introdueixi una vegada en origen i d'aquí flueixi a tots els nivells de l'organització.

    Transformació digital: Els conceptes de “Administració Telemàtica”, “Administració Digital” o “Administració Electrònica” apunten cap a la possibilitat d'accedir als serveis administratius de manera electrònica, 24 hores al dia, 7 dies a la setmana, per a l'obtenció d'informació, a més, representa la possibilitat d'efectuar tràmits de manera electrònica, amb els ciutadans, amb les empreses i altres òrgans o Administracions. El valor de la i-Administració, per tant, no resideix en un mer trasllat de serveis que actualment dona l'Administració, sinó que ha de respondre a l'optimització i reorganització dels esquemes del servei públic, de tal manera que permetin una major eficiència i eficàcia, així com propiciar el canvi cultural que exigeix la implantació de la Societat de la Informació.

    Requisits:

    Resultats:

    Els resultats a obtenir es defineixen:

    • Iniciar un conjunt de tràmits
    • Realitzar pagaments
    • Realitzar simulacions i autoliquidacions per Internet
    • Signar digitalment els formularis i documents annexos.
    • Validar documents obtinguts digitalment de forma telemàtica

    La millora transversal en la gestió de les queixes i suggeriments i en la gestió de les subvencions públiques és un altre dels grans resultats que esperem obtenir del present projecte.

    L'avanç cap a l'Administració sense papers i l'expedient digital. Un dels aspectes més rellevants a tenir en compte al moment de dissenyar un projecte d'oficina sense papers, és que no s'ha de pensar que simplement s'està implantant una tecnologia, sinó que en realitat el que s'està implantant és un model organitzatiu i funcional. És des d'aquest punt de vista i no des d'uns altres que s'ha d'enfocar el projecte per garantir la seva viabilitat i èxit.

    L'últim resultat és el d'organitzar el servei d'atenció al ciutadà de manera que aquest permeti atendre a la nostra ciutadania correctament. Estem plantejant molts nous serveis i és necessari que l'organització estigui correctament preparada per garantir l'atenció de les peticions dels ciutadans que ens arribin des dels canals que els posem a la seva disposició.

    Avantatges:

    L'estratègia que proposem en el projecte permet:

    • Visualitzar resultats des del primer moment.
    • Emprar la pressió ciutadana com a catalitzador del procés de transformació interna.
    • Aprendre contínuament, amb la possibilitat de rectificar pel camí.
    • Afavorir la Gestió del Canvi, en un procés llarg i que requereix la participació i el convenciment de tots els individus de l'Organització, i mantenir la seva motivació.
    • Disposar d'actius de ràpida capitalització, com a element diferenciador cara a l'establiment d'acords de col·laboració amb tercers.

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Responsable

Enllaços d'interèsSolucionis Relacionades