accesskey_mod_content
(Cap camp obligatori)
Filtrar per etiquetes

1. City Data Congress

CAMP - Vyšehradská 51. Praga (República Txeca)

09:00

El Congrés de dades de la ciutat de Praga està organitzat per l'empresa municipal Operátor ICT, responsable de les solucions de Smart City. El congrés té com a objectiu donar a conèixer estudis i impulsar el networking en els camps de dades, urbanisme i coordinació municipal.

2. Novagob 2021, VIII Congrés d'Innovació Pública

9:00

Els propers 28  i 29 d'octubre se celebrarà la vuitena edició d'aquest congrés d'innovació pública. Aquest any el format serà online a través del LAAAB virtual (el Laboratori d'Aragó (Govern) Obert)

• Cooperació interadministrativa
    • Govern obert
  3. XI Congrés Nacional d'INNOVACIÓ I SERVEIS PÚBLICS (CNIS)

La Nau. Calle Cifuentes, 5, 28021 Madrid

De 09:00 a 19:00 hores i de 09:00 a 15:30 hores

Un any més el Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics, CNIS, convoca els premis que reconeixen la labor de les nostres Administracions.

4. XV Jornades STIC CCN-CERT

Kinépolis (Ciutat de la Imatge) C/ Edgar Neville, s/n 28223 Pozuelo de Alarcón (Madrid)

11:00

• Seguretat