El projecte va consistir en la creació d'un Portal d'Administració Electrònica com a nou canal d'accés als serveis gestionats per la JCYL, que va desembocar a la Seu Electrònica, creada per Ordre ADM/2272/2009, de 16 de novembre, i posada en servei al gener de 2010.
Des del punt de vista funcional, i per facilitar l'accés unificat als procediments i serveis electrònics, es van desenvolupar funcionalitats com les següents: navegació àgil, clara i usable, amb diversos criteris de cerca (específic i per pestanyes); accessibilitat doble A; connexió amb el registre electrònic; ajudes en la gestió a través d'una fitxa resumeixen informativa de cada tràmit; descàrrega de normativa i informació concreta i un “contacta” específic sobre cada tràmit; possibilitat de realitzar preguntes i sol·licitar informació, suggeriments i queixes, i assistència tècnica a través del 012; la finestreta del Ciudadano, a manera d'escriptori, on consultar expedients, estat de tramitació, configurar la seva bústia electrònica per rebre notificacions electròniques, etc.; l'enllaç a EUGO, etc.
Des del punt de vista organitzatiu, es va crear un grup de treball amb diferents perfils professionals i dos tipus d'interlocutors (funcional i tècnic), que va treballar a temps parcial en el projecte i que va comptar amb la implicació directa dels responsables polítics.
Des del punt de vista operatiu, es van tenir en compte millors pràctiques d'altres portals institucionals per a l'engegada de la Seu Electrònica de la Junta de Castella i León.