accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

Sistema Integrado de Xestión de Persoal

  • Fecha Puesta en Produción:

    22/05/2008

    RoadMap:

    Ao longo do ano 2020 as principais liñas de actuación a seguir polo servizo SIGP son as seguintes:

    • Durante o primeiro trimestre completarase  a adaptación das aplicacións de SIGP ao IV Convenio Único de persoal laboral da Administración Xeral do Estado, estando prevista para finais de marzo.
    • Ao longo do primeiro semestre continuarase a evolución da Sede Funciona, incluíndo novos formularios de SIGP para procedementos de xestión de persoal orientados ao empregado público, por exemplo: concursos de traslados, certificados de servizos previos e de méritos, cambios de situación administrativa, etc.…
    • Comezarase a migración do Portafirmas de SIGP ao Portafirmas AGE da SGAD.
    • Así mesmo, durante o ano 2020, completarase a migración progresiva de Badaral actualmente en marcha.  Periódicamente vanse pechando procedementos en Badaral asumindo a súa funcionalidade en SIGP.

    Descrición Funcional

     

    Situación actual, obxectivos e ferramentas

    A aprobación do Plan de Transformación Dixital da Administración do Estado e os seus Organismos Públicos declarou catorce servizos compartidos de uso “obrigatorio”, entre eles o Sistema Integrado de Xestión de Persoal, que se converte así en ferramenta horizontal para a xestión dos recursos humanos no ámbito da AGE. Esta declaración obriga á migración do uso de aplicacións “propietarias” cara ao emprego de SIGP.

    Seguindo esta estratexia o Sistema Integrado de Xestión de Persoal atópase en funcionamento nos Servizos Centrais de todos os Ministerios, na Dirección Xeral da Función Pública, nas diferentes  Delegacións e Subdelegacións do Goberno, nas unidades periféricas de Ministerios e Organismos e nun amplo conxunto de Organismos Autónomos e Agencias (AEAT, AEBOE, AECID, AEMET, AEMPS, AESA, AESAN, AEVAL, CNMC, CEJ, CSIC, CSN, PNAC, IIPP, IMSERSO, INGESA, INAP, OEPM, UNED,…etc).

    Ademais de ofrecer unha aplicación centralizada para a xestión de expedientes no ámbito dos Recursos Humanos o servizo SIGP persegue conseguir unha tramitación totalmente electrónica dos mesmos. Para iso establecéronse dúas metas principais como son a transferencia de datos con eliminación do emprego de papel e a unificación da xestión de procedementos e documentos dentro do ámbito da AGE.

    As ferramentas coas que conta o Sistema Integrado de Xestión de Persoal para ofrecer a tramitación electrónica de inicio a fin nos procedementos de xestión de Recursos Humanos son as seguintes:

    • Portal “Autoservizo de RRHH”, que permite ao empregado público iniciar solicitudes cara á súa unidade de recursos humanos establecendo unha canle de comunicación para facilitar a xestión dos diferentes trámites do procedemento. Este portal tamén posibilita que os responsables de unidade poidan iniciar pedimentos cara a RRHH, realizar validacións ou o envío de informes como actores dentro da xestión dos procedementos.
    • Aplicación de xestión para usuarios de RRHH ou outros, que facilita a xestión de procedementos segundo modelo AGE. A aplicación de xestores permite a xestión de expedientes e plans, a comunicación electrónica entre os diferentes actores sexan do mesmo organismo ou diferente para o traslado de expedientes, a xeración de informes e explotación de datos…etc.
    • Portafirmas electrónico para a sinatura de documentos e solicitudes, como solución áxil integrada coa aplicación de xestión e o portal do empregado.

    Descrición Técnica

     

    Conexións con outros servizos e previsións a futuro

     

    SIGP comunícase con outros servizos comúns para facilitar a tramitación de expedientes desde a propia aplicación dunha forma eficiente. Entre outros servizos se SIGP atópase conectado con:

    • Rexistro Central de Persoal, do que obtén o conxunto de unidades organizativas, postos, empregados (funcionarios, laborais, outros) cada día, para facilitar a xestión de expedientes coa última información consolidada no ámbito AGE.
    • Geiser, onde se rexistran as solicitudes realizadas a través do portal de SIGP, obtendo un xustificante para o interesado na entrega da súa solicitude.
    • Notific@, como vía para a notificación das resolucións que requiren dun xustificante de recepción pola existencia de prazos asociados. As notificacións realizadas por SIGP a través de Notific@ ponse a disposición en cartafol cidadán. Prevese nun futuro a súa posta a disposición no portal Funciona.
    • @Firma, que permite a validación dos certificados electrónicos e a validación das firmas realizadas polo portafirmas de SIGP. @firma prové a funcionalidade de selaxe de tempo en validación de firma que se integra na información de sinatura dos documentos en SIGP.
    • Nedaes, para o paso de información sobre aquelas anotacións rexistrais con efectos en nómina que se producen en SIGP cara ao rexistro central de persoal.
    • CEPIT (Muface), para o envío de información e documentos relativos á xestión de incapacidades temporais (IT) en SIGP. SIGP permite a xestión de IT’s en formato expediente e a conexión con CEPIT para o transvasamento de información ou a realización de consultas.

    Prevese conexión a medio prazo con outros servizos comúns:

    • Plataforma de Intermediación, que facilitaría a consulta de titulacións, padrón, renda ou outros na xestión de expedientes de acción social, concursos,…etc
    • IPS, para obter información das solicitudes realizadas como entrada á xestión dos procesos selectivos en SIGP
Responsable