accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

Sistema Integrado de Xestión de Persoal

  • Fecha Puesta en Produción:

    22/05/2008

    RoadMap:

    Ao longo do ano 2020 as principais liñas de actuación a seguir polo servizo SIGP son as seguintes:

    • Durante el primer trimestre se completará  la adaptación de las aplicaciones de SIGP al IV Convenio Único de personal laboral de la Administración General del Estado, estando prevista para finales de marzo.
    • Ao longo do primeiro semestre continuarase a evolución da Sede Funciona, incluíndo novos formularios de SIGP para procedementos de xestión de persoal orientados ao empregado público, por exemplo: concursos de traslados, certificados de servizos previos e de méritos, cambios de situación administrativa, etc.…
    • Comezarase a migración do Portafirmas de SIGP ao Portafirmas AGE da SGAD.
    • Así mesmo, durante o ano 2020, completarase a migración progresiva de Badaral actualmente en marcha.  Periódicamente vanse pechando procedementos en Badaral asumindo a súa funcionalidade en SIGP.

    Descrición Funcional

     

    Situación actual, obxectivos e ferramentas

    A aprobación do Plan de Transformación Dixital da Administración do Estado e os seus Organismos Públicos declarou catorce servizos compartidos de uso “obrigatorio”, entre eles o Sistema Integrado de Xestión de Persoal, que se converte así en ferramenta horizontal para a xestión dos recursos humanos no ámbito da AGE. Esta declaración obriga á migración do uso de aplicacións “propietarias” cara ao emprego de SIGP.

    Seguindo esta estratexia o Sistema Integrado de Xestión de Persoal atópase en funcionamento nos Servizos Centrais de todos os Ministerios, na Dirección Xeral da Función Pública, nas diferentes  Delegacións e Subdelegacións do Goberno, nas unidades periféricas de Ministerios e Organismos e nun amplo conxunto de Organismos Autónomos e Agencias (AEAT, AEBOE, AECID, AEMET, AEMPS, AESA, AESAN, AEVAL, CNMC, CEJ, CSIC, CSN, PNAC, IIPP, IMSERSO, INGESA, INAP, OEPM, UNED,…etc).

    Ademais de ofrecer unha aplicación centralizada para a xestión de expedientes no ámbito dos Recursos Humanos o servizo SIGP persegue conseguir unha tramitación totalmente electrónica dos mesmos. Para iso establecéronse dúas metas principais como son a transferencia de datos con eliminación do emprego de papel e a unificación da xestión de procedementos e documentos dentro do ámbito da AGE.

    As ferramentas coas que conta o Sistema Integrado de Xestión de Persoal para ofrecer a tramitación electrónica de inicio a fin nos procedementos de xestión de Recursos Humanos son as seguintes:

    • Portal “Autoservizo de RRHH”, que permite ao empregado público iniciar solicitudes cara á súa unidade de recursos humanos establecendo unha canle de comunicación para facilitar a xestión dos diferentes trámites do procedemento. Este portal tamén posibilita que os responsables de unidade poidan iniciar pedimentos cara a RRHH, realizar validacións ou o envío de informes como actores dentro da xestión dos procedementos.
    • Aplicación de xestión para usuarios de RRHH ou outros, que facilita a xestión de procedementos segundo modelo AGE. A aplicación de xestores permite a xestión de expedientes e plans, a comunicación electrónica entre os diferentes actores sexan do mesmo organismo ou diferente para o traslado de expedientes, a xeración de informes e explotación de datos…etc.
    • Portafirmas electrónico para a sinatura de documentos e solicitudes, como solución áxil integrada coa aplicación de xestión e o portal do empregado.

    Descrición Técnica

     

    Conexións con outros servizos e previsións a futuro

     

    SIGP comunícase con outros servizos comúns para facilitar a tramitación de expedientes desde a propia aplicación dunha forma eficiente. Entre outros servizos se SIGP atópase conectado con:

    • Rexistro Central de Persoal, do que obtén o conxunto de unidades organizativas, postos, empregados (funcionarios, laborais, outros) cada día, para facilitar a xestión de expedientes coa última información consolidada no ámbito AGE.
    • Geiser, onde se rexistran as solicitudes realizadas a través do portal de SIGP, obtendo un xustificante para o interesado na entrega da súa solicitude.
    • Notific@, como vía para a notificación das resolucións que requiren dun xustificante de recepción pola existencia de prazos asociados. As notificacións realizadas por SIGP a través de Notific@ ponse a disposición en cartafol cidadán. Prevese nun futuro a súa posta a disposición no portal Funciona.
    • @Firma, que permite a validación dos certificados electrónicos e a validación das firmas realizadas polo portafirmas de SIGP. @firma prové a funcionalidade de selaxe de tempo en validación de firma que se integra na información de sinatura dos documentos en SIGP.
    • Nedaes, para o paso de información sobre aquelas anotacións rexistrais con efectos en nómina que se producen en SIGP cara ao rexistro central de persoal.
    • CEPIT (Muface), para o envío de información e documentos relativos á xestión de incapacidades temporais (IT) en SIGP. SIGP permite a xestión de IT’s en formato expediente e a conexión con CEPIT para o transvasamento de información ou a realización de consultas.

    Prevese conexión a medio prazo con outros servizos comúns:

    • Plataforma de Intermediación, que facilitaría la consulta de titulaciones, padrón, renta u otros en la gestión de expedientes de acción social, concursos,…etc
    • IPS, para obter información das solicitudes realizadas como entrada á xestión dos procesos selectivos en SIGP
Responsable