accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

Sistema de Información de Actuacións Administrativas

  • Nomee Abreviado :
    SICAC
    Accesos Directos :
    https://sede.gobcan.es/sede/procedementos_servizos/tramites (Abre en nova xanela)
    Resumo :
    O SICAC é o inventario das actuacións administrativas, tanto externas como internas, que xestiona a Administración Pública da nosa Comunidade Autónoma e ten como soporte unha aplicación informática única para a súa xestión.

    Recompila a información básica de cada actuación administrativa (prazo de presentación, documentación a presentar, órgano de resolución, normativa aplicable, recursos...) co fin de facilitar o seu coñecemento pola cidadanía e pretende seguir progresando nos obxectivos que tiña marcados o Catálogo de Procedementos Administrativos como repositorio único centralizado de toda a información relevante dos trámites administrativos, contribuíndo ao mesmo tempo á simplificación e modernización de nosa
    Administración Pública.
    Destinatarios :
    Entidades locais , Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables :
    Contacto :

    Juan Carlos García Alberto
    922 592 047
    jgaralb@gobiernodecanarias.org

    Carolina Hernández Roig
    922 922 769
    cherroi@gobiernodecanarias.org

    Tipo de Solución :
    Boa Práctica
    Estado da Solución :
    Produción
    Área orgánica :
    Autonómico
    Área técnica :
    Normalización e regulación , Xestión de recursos humanos
    Área funcional :
    Goberno e Sector Público
    Licenza :
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade :
    Legal
    Linguaxe de Programación :
    J2EE
    Sistema Operativo :
    Calquera

    Descrición

    Ofrecer aos cidadáns, por medios electrónicos, de forma sinxela e clara, a información que precisen para relacionarse coa Administración no exercicio dos seus dereitos e cumprimento das súas obrigas.

    Mellora a eficacia e eficiencia da xestión interna da Administración ao contar cun inventario de todas as actuacións e poder acceder, de forma rápida e sinxela, á información básica de todas as actuacións que tramita a nosa Comunidade Autónoma.

    Noticias

    27 marzo 2015

    O Goberno de Canarias aproba o Decreto que regula o funcionamento do SICAC Despregar acordeon

    Esta nova ferramenta informática para a subministración de información á cidadanía é unha versión avanzada do extinto Catálogo de Procedementos Administrativos.

    O Consello de Goberno acordou na súa sesión de hoxe aprobar o Decreto polo que se regula o Sistema de Información de Actuacións Administrativas da Administración Pública da Comunidade Autónoma de Canarias (SICAC). Con esta ferramenta informática créase unha versión máis avanzada do Catálogo de ProcedimientosAdministrativos que permitirá simplificar a carga de datos así como atender a novas necesidades expostas nos últimos anos respecto do seu alcance.

    Este novo sistema, elaborado pola Inspección Xeral de Servizos, recompila a información básica de cada actuación administrativa (prazo de presentación, documentación a presentar, órgano de resolución, normativa aplicable, recursos...) co fin de facilitar o seu coñecemento pola cidadanía. Así mesmo, pretende seguir progresando nos obxectivos que tiña marcados o Catálogo de Procedementos Administrativos como repositorio único centralizado de toda a información relevante dos trámites administrativos, contribuíndo ao mesmo tempo á simplificación e modernización da Administración Pública.

    Coa aprobación desta normativa procédese a derrogar o Decreto 141/2010, do 4 de outubro, creou e regulou o Catálogo de Procedementos Administrativos da Administración Pública da Comunidade Autónoma de Canarias. Aínda que a eficacia desta ferramenta de subministración de información á cidadanía
    quedou probada durante os anos que transcorreron desde a súa aprobación, o Executivo viu a necesidade e conveniencia de que evolucione para garantir a súa integración e interoperabilidade con outras ferramentas.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.