Situación de partida e orixe da iniciativa
A Comunidade de Madrid aposta decididamente por mellorar a eficacia, produtividade, transparencia e calidade dos servizos ao cidadán, habilitando e mellorando a canle electrónica.
En paralelo, produciuse un rápido progreso da Sociedade da Información, desenvolvéndose múltiples proxectos en distintos ámbitos, que, apoiados nos Tics, están a facilitar o desenvolvemento dunha Admon máis eficaz e eficiente. Para o soporte a todo este proceso, o CM expúxose a necesidade de dispor de asesoramento permanente e especializado.
Obxectivos
- Servir de unidade de apoio á DGCSyAC e ICM nas súas funcións de impulso, mellora, seguimento e avaliación dos distintos proxectos de implantación da Administración electrónica na Comunidade de Madrid.
- Constituírse como unha estrutura organizativa estable e flexible, conformada por recursos expertos e especializados, que ofreza asesoramento e soporte permanente nos distintos ámbitos crave de desenvolvemento do AE na Comunidade de Madrid.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- As principais dificultades atopadas na execución da Oficina derivan do feito de que non existía unha cultura de xestión transversal de proxectos corporativos, a amplitude e número de axentes e interlocutores a coordinar e controlar e a posibilidade de resistencia ao cambio por parte dos destinatarios das iniciativas (xestores e responsables das distintas unidades do CM).
- Algúns aspectos crave foron o despregamento dun modelo organizativo novo que implique a todas as Consellerías e fomente a participación activa de todos os empregados con responsabilidade na xestión administrativa, así como a identificación dun conxunto de ferramentas de soporte e o deseño duns protocolos claros de coordinación entre axentes e comunicación e o impulso dunha cultura de difusión de información e documentación.