Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Oficina de suport a la implantació i evolució de l'Administració electrònica en la Comunitat de Madrid

  • Nomeni Abreujat:
    OficinadeSoporte
    Resum:
    Servir d'unitat de suport a la DGCSyAC i ICM en les seves funcions d'impuls, millora, seguiment i avaluació dels diferents projectes d'implantació de l'Administració electrònica en la Comunitat de Madrid.
    Destinataris:
    CCAA
    Organismes Responsables:
    Contacte:

    Pepa Marín (917209357)
    pepa.marin@madrid.org  DGCSyAC 

    Alicia Acer Cristóbal (915805000)
    alicia.acero@madrid.org)  (ICM)
     

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    La Comunitat de Madrid aposta decididament per millorar l'eficàcia, productivitat, transparència i qualitat dels serveis al ciutadà, habilitant i millorant el canal electrònic.

    En paral·lel, s'ha produït un ràpid progrés de la Societat de la Informació, desenvolupant-se múltiples projectes en diferents àmbits, que, recolzats en les Tics, estan facilitant el desenvolupament d'una Admon més eficaç i eficient. Per al suport a tot aquest procés, la CM es va plantejar la necessitat de disposar d'assessorament permanent i especialitzat.
     

    Objectius

    • Servir d'unitat de suport a la DGCSyAC i ICM en les seves funcions d'impuls, millora, seguiment i avaluació dels diferents projectes d'implantació de l'Administració electrònica en la Comunitat de Madrid.
    • Constituir-se com una estructura organitzativa estable i flexible, conformada per recursos experts i especialitzats, que ofereixi assessorament i suport permanent en els diferents àmbits clau de desenvolupament de l'AE en la Comunitat de Madrid.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Les principals dificultats oposades en l'execució de l'Oficina deriven del fet que no existia una cultura de gestió transversal de projectes corporatius, l'amplitud i nombre d'agents i interlocutors a coordinar i controlar i la possibilitat de resistència al canvi per part dels destinataris de les iniciatives (gestors i responsables de les diferents unitats de la CM).
    • Alguns aspectes clau han estat el desplegament d'un model organitzatiu nou que impliqui a totes les Conselleries i fomenti la participació activa de tots els empleats amb responsabilitat en la gestió administrativa, així com la identificació d'un conjunt d'eines de suport i el disseny d'uns protocols clars de coordinació entre agents i comunicació i l'impuls d'una cultura de difusió d'informació i documentació.

     

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable