- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Situación de partida e orixe da iniciativa
Coa Lei 11/2007 xorde a necesidade de dotar ao empregado público dunha ferramenta de xestión que integre e explote as distintas aplicacións de soporte á tramitación electrónica de procedementos, conseguindo automatizar, na medida do posible, os fluxos de actuación da Administración Pública.
Neste novo escenario onde os medios electrónicos cobran un papel protagonista, exponse a necesidade de deseñar, desenvolver e implementar unha aplicación de xestión integral para realizar a tramitación administrativa automatizada a través de medios electrónicos.
Obxectivos
- Posibilitar a automatización e tramitación electrónica dos procedementos administrativos ofrecidos pola Administración Pública aos cidadáns.
- Integrar na xestión electrónica dos procedementos administrativos os diferentes Servizos Comúns de Tramitación Electrónica da Comunidade de Madrid.
- Dotar ao empregado público dunha ferramenta de xestión que posibilite a integración e explotación das novas aplicacións definidas para a tramitación telemática dos procedementos.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
Atópase en curso a incorporación á plataforma dunha nova modalidade de uso xenérica, centrada só en capacidades de xestión e non de tramitación, GSTA-BÁSICO.
É clave identificar obxectivos alcanzables a curto, medio e longo prazo, e establecer un plan de proxecto que contemple a visibilidade de cada un destes nos prazos correspondentes.
Como outros aspectos crave, cabe resaltar o involucramento de todas as partes, técnicas e funcionais, e a todos os niveis, con especial requirimento de impulso directivo.
A principal dificultade foi a inmadurez da solución tecnolóxica, tanto do mercado (provedor do produto e integradores) como de ICM, en canto a formación e procedementos.