Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Xestor de Expedientes Electrónico da Comunidade de Madrid

  • Nomee Abreviado:
    GEST@
    Resumo:
    Posibilitar a automatización e tramitación electrónica dos procedementos administrativos ofrecidos pola Administración Pública aos cidadáns.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Nicolás López-Manzanares Beltrán
    Xefe de Área de Definición de Solucións Integradas / ICM
    nicolas.lopez-manzanares@madrid.org
    915800376
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Coa Lei 11/2007 xorde a necesidade de dotar ao empregado público dunha ferramenta de xestión que integre e explote as distintas aplicacións de soporte á tramitación electrónica de procedementos, conseguindo automatizar, na medida do posible, os fluxos de actuación da Administración Pública.
    Neste novo escenario onde os medios electrónicos cobran un papel protagonista, exponse a necesidade de deseñar, desenvolver e implementar unha aplicación de xestión integral para realizar a tramitación administrativa automatizada a través de medios electrónicos.

    Obxectivos

    • Posibilitar a automatización e tramitación electrónica dos procedementos administrativos ofrecidos pola Administración Pública aos cidadáns.
    • Integrar na xestión electrónica dos procedementos administrativos os diferentes Servizos Comúns de Tramitación Electrónica da Comunidade de Madrid.
    • Dotar ao empregado público dunha ferramenta de xestión que posibilite a integración e explotación das novas aplicacións definidas para a tramitación telemática dos procedementos.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    Atópase en curso a incorporación á plataforma dunha nova modalidade de uso xenérica, centrada só en capacidades de xestión e non de tramitación, GSTA-BÁSICO.
    É clave identificar obxectivos alcanzables a curto, medio e longo prazo, e establecer un plan de proxecto que contemple a visibilidade de cada un destes nos prazos correspondentes.
    Como outros aspectos crave, cabe resaltar o involucramento de todas as partes, técnicas e funcionais, e a todos os niveis, con especial requirimento de impulso directivo.
    A principal dificultade
    foi a inmadurez da solución tecnolóxica, tanto do mercado (provedor do produto e integradores) como de ICM, en canto a formación e procedementos.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.