Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Gestor d'Expedients Electrònic de la Comunitat de Madrid

  • Nomene Abreujat:
    GEST@
    Resum:
    Possibilitar l'automatització i tramitació electrònica dels procediments administratius oferits per l'Administració Pública als ciutadans.
    Destinataris:
    Ciutadà , Empresa
    Organismes Responsables:
    Contacte:

    Nicolás López-Manzanares Beltrán
    Cap d'Àrea de Definició de Solucions Integrades / ICM
    nicolas.lopez-manzanares@madrid.org
    915800376
     

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    Amb la Llei 11/2007 sorgix la necessitat de dotar a l'empleat públic d'una ferramenta de gestió que integre i explote les diferents aplicacions de suport a la tramitació electrònica de procediments, aconseguint automatitzar, en la mesura del possible, els fluxos d'actuació de l'Administració Pública.
    En este nou escenari on els mitjans electrònics cobren un paper protagonista, es planteja la necessitat de dissenyar, desenvolupar i implementar una aplicació de gestió integral per a realitzar la tramitació administrativa automatitzada a través de mitjans electrònics.

    Objectius

    • Possibilitar l'automatització i tramitació electrònica dels procediments administratius oferits per l'Administració Pública als ciutadans.
    • Integrar en la gestió electrònica dels procediments administratius els diferents Servicis Comuns de Tramitació Electrònica de la Comunitat de Madrid.
    • Dotar a l'empleat públic d'una ferramenta de gestió que possibilite la integració i explotació de les noves aplicacions definides per a la tramitació telemàtica dels procediments.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    Es troba en curs la incorporació a la plataforma d'una nova modalitat d'ús genèrica, centrada només en capacitats de gestió i no de tramitació, GSTA-BÀSIC.
    És clau identificar objectius assolibles a curt, mitjà i llarg termini, i establir un pla de projecte que contemple la visibilitat de cadascun d'estos en els terminis corresponents.
    Com altres aspectes clau, cal ressaltar la involucración de totes les parts, tècniques i funcionals, i a tots els nivells, amb especial requeriment d'impuls directiu.
    La principal dificultat
    ha sigut la immaduresa de la solució tecnològica, tant del mercat (proveïdor del producte i integradors) com d'ICM, quant a formació i procediments.

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.