Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Anota RCP

  • Resumeixen:
    Anota permet a les unitats de RH de l'Administració de l'Estat i de les Universitats Públiques l'enviament de documents electrònics al Registre Central de Personal
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
    Secretaria d'Estat de Funció Pública
    Secretaria General d'Administració Digital
    Manera d'Ús:
    Servei en xarxa d'infraestructures

    Contacte:

    https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/rcptic

    Adreça: Ministeri d'Hisenda i Funció Pública Secretaria General d'Administració Digital C/ María de Molina, 50 9ª Pta. 28071 – MADRID

    Tipus de Solució:
    Infraestructura o servei comú
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Gestió de recursos humans
    Àrea funcional:
    Administració
    Llicencia:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Organitzatiu
    Llenguatge de Programació:
    JAVA
    Sistema Operatiu:
    Qualsevol

    Descripció

    El Registre Central de Personal, regulat en l'article 71 del Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat, i reglamentat successivament pel Reial decret 1405/1986, de 6 de juny i el Reial decret 2073/1999, de 30 desembre, és l'òrgan de l'Administració de l'Estat en el qual s'inscriu al personal al seu servei i s'anoten, preceptivament, tots els actes que afectin a la seva vida administrativa.

    Per dur a terme aquestes inscripcions i anotacions els òrgans competents en matèria de personal remeten al RCP documents registrals recollint els diferents actes administratius (preses de possessió, cessaments, reconeixements de grau, etc...).

    La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableix en el seu article 26 l'emissió dels documents administratius per escrit a través de mitjans electrònics.

    Anota RCP permet a les unitats de RH de l'Administració de l'Estat i de les Universitats Públiques l'enviament per mitjà electrònic d'aquests documents al RCP, en línia amb la Llei 39/2015.

    D'aquesta manera es permet que la inscripció i anotació dels actes relatius al personal es tramiti de forma electrònica. L'ús d'aquest sistema suposa una millora dels temps de tramitació, elimina el paper i facilita la gestió documental, entre altres avantatges.

    El Registre Central de Personal ha establert l'1 de febrer de 2020 com data límit per a la comunicació en paper d'actes administratius i de gestió de personal.

    A partir d'aquesta data no serà possible la signatura manual dels documents registrals ni l'enviament de fitxers plans. La comunicació haurà de ser electrònica via BADARAL (unitats RH AGE), SIGP (unitats RH AGE) i altres sistemes de gestió de RH integrats amb AnotaRCP.

    L'objectiu final és eliminar l'enviament de documents en suport paper. El sistema que ofereix el RCP està compost per diversos serveis:

    • ANOT@RCP: permet l'enviament de documents registrals al RCP.
    • CONSULT@RCP: Consulta de documents registrals.
    • EDIT@RCP: Generació de documents registrals.

    Notícies

    21 February 2018

    Nova versió del manual d'integració d'Anota RCP Desplegar acordeon

    Anota RCP permet a les unitats de RH de l'Administració de l'Estat i de les Universitats Públiques l'enviament de documents electrònics al Registre Central de Personal.ya està disponible a l'àrea de descàrregues:

    Una nova versió del manual d'integració.

    Els annexos de format de les anotacions de grau, títols i cursos.

    Els fitxers WSDL i XSD del servei web.

    Un exemple de projecte SoapUI.

    Es publicaran tots els annexos d'anotacions gradualment, i s'actualitzarà l'exemple de projecte SoapUI incloent més tipus de petició.

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se d'alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució.

    * Dono el meu consentiment perquè les dades personals que facilito puguin ser utilitzats pel Sector Públic Estatal, al portal PAe (Portal de l'Administració Electrònica) i els seus serveis associats per a la recepció d'informació i comunicacions.

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.