- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Peticions de Material pretén facilitar les peticions de material (d'escriptori, d'arxiu, informàtic, etc.) posant a la disposició de les unitats un sistema centralitzat de sol·licitud, validació i aprovació de les peticions de material que permeti un major control d'aquestes peticions i el seu fàcil seguiment per part de tots els implicats, tant de peticions d'usuaris com de peticions a proveïdors.
La petició de material d'un usuari d'una unitat concreta és validada inicialment pel responsable d'aquesta unitat, posteriorment la petició pel responsable de material de l'organització i finalment pel responsable del magatzem que ha d'atendre la comanda.
Disposa d'un sistema de notificacions perquè els diferents grups implicats en la tramitació estiguin permanentment informats de l'estat de totes les peticions gestionades.
L'aplicació contempla la divisió organitzativa de l'Organisme en Unitats independents, de manera que pot configurar-se per a cadascuna d'elles als responsables dels diferents grups de tramitació, permetent la gestió de les peticions de forma completament delegada a aquestes Unitats.
Aquesta divisió organitzativa es complementa amb la unificació de categories de materials a servir en tota l'Organització, la qual cosa permet l'explotació centralitzada de les dades en funció d'aquestes categories.