- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Gest@ intégrase tanto con servizos electrónicos desenvolvidos en paralelo, e a disposición do cidadán (ferramentas de achega de documentación electrónica, Rexistro electrónico, Notificacións electrónicas, etc.), así como coas distintas ferramentas coas que conta a Comunidade de Madrid para realizar a súa xestión interna (ICDA – Interoperabilidade con outras AAPP, Rexistro, Arquivo documental, Notificacións electrónicas, Portafirmas electrónico, etc.).
Desde o punto de vista funcional, a ferramenta presenta diversas funcionalidades que permiten sustentar o ciclo de vida de procedementos, desde a fase inicial, con definición e diagramación do proceso, fase de probas e validación, ata tramitación e supervisión polo usuario final. A seguir analízanse con máis detalle os módulos que compoñen Gest@:
- Modelador: contorna de diagramación de procedementos que serán tramitados electronicamente.
- Tramitador: contorna de execución, integración con SCTEs e xestión de expedientes electrónicos.
- Supervisión: xestión de usuarios, persoais, informes, auditoría, rastrexabilidade e control de accesos.
- Administración e Seguridade: perfís, permisos e accesos para diferentes grupos de usuarios.
Desde o punto de vista organizativo, organizáronse diferentes grupos de traballo con funcións acoutadas e específicas ao alcance das áreas previamente asignadas: Comité Dirección, Comités de Seguimento de Comunidade de Madrid e ICM, Dirección e Coordinación do proxecto, Grupo de definición funcional e Grupo de definición tecnolóxica.
Desde o plano operativo, constituíronse diferentes órganos de control e supervisióndel proxecto, responsables de xestionar os diferentes plans que se implantaron: Plan de proxecto, Control e seguimento, Plan de comunicación, Xestión de cambio e Plan de despregamento.