- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Gest@ s'integra tant amb servicis electrònics desenvolupats en paral·lel, i a la disposició del ciutadà (ferramentes d'aportació de documentació electrònica, Registre electrònic, Notificacions electròniques, etc.), així com amb les diferents ferramentes amb les quals explica la Comunitat de Madrid per a realitzar la seua gestió interna (ICDA – Interoperabilitat amb altres AAPP, Registre, Arxiu documental, Notificacions electròniques, Portafirmas electrònic, etc.).
Des del punt de vista funcional, la ferramenta presenta diverses funcionalitats que permeten sustentar el cicle de vida de procediments, des de la fase inicial, amb definició i diagramació del procés, fase de proves i validació, fins a tramitació i supervisió per l'usuari final. A continuació s'analitzen amb més detall els mòduls que componen Gest@:
- Modelador: entorn de diagramació de procediments que seran tramitats electrònicament.
- Tramitador: entorn d'execució, integració amb SCTEs i gestió d'expedients electrònics.
- Supervisió: gestió d'usuaris, plantilles, informes, auditoria, traçabilitat i control d'accessos.
- Administració i Seguretat: perfils, permisos i accessos per a diferents grups d'usuaris.
Des del punt de vista organitzatiu, s'han organitzat diferents grups de treball amb funcions acotades i específiques a l'abast de les àrees prèviament assignades: Comité Direcció, Comités de Seguiment de Comunitat de Madrid i ICM, Direcció i Coordinació del projecte, Grup de definició funcional i Grup de definició tecnològica.
Des del plànol operatiu, s'han constituït diferents òrgans de control i supervisióndel projecte, responsables de gestionar els diferents plans que s'han implantat: Pla de projecte, Control i seguiment, Pla de comunicació, Gestió de canvi i Pla de desplegament.