- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
O servizo ofrece as seguintes funcionalidades:
Xestión de Convocatorias.
Permite configura a convocatoria por parte do administrador, a apertura automática da mesma, o proceso de inscrición de cidadáns e o peche automático da convocatoria. Habilitada a carga automatizada por parte dos organismos das inscricións presenciais a través do código de puntos do modelo 790_001 da AGE e 790_007 de Xustiza.
Rexistro e Pago Telemático.
Permite o Pago en liña das taxas de exame ao conectar directamente ao cidadán coa pasarela de pagos do MINHAP/AEAT, mediante EPAGO, realizando o cargo da taxa nunha conta do cidadán de forma totalmente telemática. A seguir, realiza o Rexistro da solictud no Rexistro Electrónico Xeneral da AGE, xerándose un xustificante de presentación asinado electronicamente.
Intercambio de Información entre Organismos.
Permite o envío dos datos de inscrición dos cidadáns aos distintos Organismos convocantes de cada proceso selectivo. Permite a validación da data de nacemento do cidadán mediante o Servizo de Validación de Datos de Identidade e a validación dos títulos oficiais do cidadán mediante o Servizo de Validación de Títulos Oficiais, consulta de renda, desemprego e discapacidade.
Soporte (CAU)
Realiza o seguimento de convocatorias por parte dos Administradores implicados (consultas, trazas,...), a xestión de incidencias do cidadán no proceso de inscrición, a xestión de incidencias dos usuarios da aplicación de Administración e a formación de usuarios da aplicación de Xestión de Convocatorias.
Requisitos:
Requisitos para as unidades de Recursos Humanos que desexen prestar o servizo:
- Acceso á Intranet Administrativa / Rede SARA.
- Solicitude ao centro de soporte CAID ( formulario Web de apertura de solicitudes de soporte técnico )
Resultados:
- Reducir as colas de cidadáns interesados en inscribirse nas convocatorias de probas selectivas.
- Evitar desprazamentos do cidadán, reducindo o tempo e gasto na inscrición
- Axilizar o proceso de inscrición e evitar erros nos datos.
- Facilitar a las unidades de RRHH la convocatoria de pruebas selectivas a través de Internet minimizando el coste.
- Homoxeneizar, na AGE, o trámite de inscrición a probas selectivas
Vantaxes:
Para o cidadán:
- Cómodo, podendo presentar a solicitude desde calquera lugar, dentro do prazo de inscrición
- Fácil, con axuda en liña e posibilidade de envío de incidencias por correo electrónico
- Rápido, evitando os desprazamentos aos portelos presenciais
Para o xestor:
- Xestiona a súa convocatoria (fixa as datas de inicio e final de convocatorias, provincia de exame, formas de acceso, especialidades, etc.)
- Obtén as solicitudes presentadas, xustificantes de pago e documentación anexada polo cidadán
- Dispón de utilidades para facilitar a xestión das solicitudes (validación da idade na permitida pola convocatoria, verificar a data de nacemento e os títulos oficiais do cidadán, etc.)
- Permite a xestión das solicitudes presenciais
- Elabora as súas estatísticas e informes da súa convocatoria
- Dispón do servizo de forma gratuíta sen necesidade de facer desenvolvemento nin mantemento
- O 060 encárgase da Atención ao cidadán