- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El servici oferix les següents funcionalitats:
Gestió de Convocatòries.
Permet configura la convocatòria per part de l'administrador, l'obertura automàtica de la mateixa, el procés d'inscripció de ciutadans i el tancament automàtic de la convocatòria. Habilitada la càrrega automatitzada per part dels organismes de les inscripcions presencials a través del codi de punts del model 790_001 de l'AGE i 790_007 de Justícia.
Registre i Pago Telemático.
Permet el Pagament online de les taxes d'examen en connectar directament al ciutadà amb la passarel·la de pagaments del MINHAP/AEAT, mitjançant EPAGO, realitzant el càrrec de la taxa en un compte del ciutadà de forma totalment telemàtica. A continuació, realitza el Registre de la solictud en el Registre Electrònic General de l'AGE, generant-se un justificant de presentació firmat electrònicament.
Intercanvi d'Informació entre Organismes.
Permet l'enviament de les dades d'inscripció dels ciutadans als diferents Organismes convocants de cada procés selectiu. Permet la validació de la data de naixement del ciutadà mitjançant el Servici de Validació de Dades d'Identitat i la validació dels títols oficials del ciutadà mitjançant el Servici de Validació de Títols Oficials, consulta de renda, desocupació i discapacitat.
Suport (CAU)
Realitza el seguiment de convocatòries per part dels Administradors implicats (consultes, traces,...), la gestió d'incidències del ciutadà en el procés d'inscripció, la gestió d'incidències dels usuaris de l'aplicació d'Administració i la formació d'usuaris de l'aplicació de Gestió de Convocatòries.
Requisits:
Requisits per a les unitats de Recursos Humans que desitgen prestar el servici:
- Accés a la Intranet Administrativa / Xarxa SARA.
- Sol·licitud al centre de suport CAID ( formulari Web d'obertura de sol·licituds de suport tècnic )
Resultats:
- Reduir les cues de ciutadans interessats a inscriure's en les convocatòries de proves selectives.
- Evitar desplazamientos del ciudadano, reduciendo el tiempo y gasto en la inscripción
- Agilitzar el procés d'inscripció i evitar errors en les dades.
- Facilitar a les unitats de RH la convocatòria de proves selectives a través d'Internet minimitzant el cost.
- Homogeneïtzar, en l'AGE, el tràmit d'inscripció a proves selectives
Avantatges:
Per al ciutadà:
- Cómodo, pudiendo presentar la solicitud desde cualquier lugar, dentro del plazo de inscripción
- Fácil, con ayuda en línea y posibilidad de envío de incidencias por correo electrónico
- Ràpid, evitant els desplaçaments a les finestretes presencials
Per al gestor:
- Gestiona la seua convocatòria (fixa les dates d'inici i final de convocatòries, província d'examen, formes d'accés, especialitats, etc.)
- Obté les sol·licituds presentades, justificants de pagament i documentació annexada pel ciutadà
- Disposa d'utilitats per a facilitar la gestió de les sol·licituds (validació de l'edat en la permesa per la convocatòria, verificar la data de naixement i els títols oficials del ciutadà, etc.)
- Permet la gestió de les sol·licituds presencials
- Elabora les seues estadístiques i informes de les seues convocatòria
- Disposa del servici de forma gratuïta sense necessitat de fer desenvolupament ni manteniment
- El 060 s'encarrega de l'Atenció al ciutadà