- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- La Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Aplicación para a Xestión de Comunidade Autónoma (GCA) da dependencia (Lei 39/2006).
A aplicación engloba todo o proceso de xestión de expedientes de dependencia. Cada menú céntrase nun aspecto concreto deste proceso. A seguir, a modo de resumo, enuméranse os distintos menús dispoñibles e descríbese brevemente a funcionalidade de cada un deles:
- Solicitudes: Engloba a xestión do Rexistro de solicitudes de dependencia, desde o momento en que se rexistra a solicitude ata a notificación ao solicitante do inicio do seu procedemento.
- Expedientes: Engloba a xestión dos expedientes de dependencia.
- Persoas: Engloba a xestión das persoas e dos roles implicados no procedemento.
- Citas: Engloba a xestión de citas.
- Grao: Engloba a xestión dos trámites que conforman a fase de recoñecemento de situación de dependencia desde a cita para a valoración ata a resolución.
- PIA: Engloba a xestión dos trámites que conforman a fase de recoñecemento de prestación desde a negociación ata a resolución do PIA.
- Servicios: Engloba a xestión dos servizos de discapacidade, maiores, saúde mental e teleasistencia, así como as súas correspondentes listas de espera e os centros onde se prestan eses servizos.
- Centros: Engloba a xestión dos centros (acreditados ou non) asociados ás prestacións dispoñibles que o requiran.
- Revisiones: Engloba la gestión de las revisiones (Grado y PIA) contempladas en el proceso de la ley de dependencia.
- Recursos: Engloba a xestión dos recursos (Grao e PIA) contemplados no proceso da lei de dependencia.
- Administración: Engloba a xestión de usuarios, persoais, roles, mantemento, etc.
- Notificaciones: Engloba la consulta de notificaciones que se realizaron al ciudadano y que se han registrado en la aplicación.