Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Entorn Telemàtic de Tramitació

  • Resumeixen:
    L'Entorn Telemàtic de Tramitació permet a un ciutadà presentar telemàticament sol·licituds normalitzades utilitzant signatura electrònica i Registre Telemàtic.

    El ciutadà, selecciona l'o els formularis associats al procediment i, després d'emplenar-los, pot procedir a la seva signatura electrònica i presentació a través del registre telemàtic.

    Es permet la incorporació de documents annexos a la sol·licitud i la signatura conjunta del la sol·licitud i documents per part de diversos interessats quan el procediment així ho requereix.

    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    GOVERN D'ARAGÓ
    DEPARTAMENT D'HISENDA I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
    DIRECCIÓ GENERAL DE LA FUNCIÓ PÚBLICA I QUALITAT DELS SERVEIS
    Contacto:

    Es publica tota la informació i codi disponible sobre el servei a fi de no requerir la subscripció per part dels interessats. Per a consultes específiques: soportesae@aragon.es

    Tipus de Solució:
    Aplicació de Fonts Obertes
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic , Documents Personals , Educació, cultura i esports , Energia , Economia i Finances , Medi ambient , Educació, cultura i esports , Salut , Població i Societat , Transport , Regions i Ciutats
    Llicencia:
    EUPL (European Public License)
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    L'Entorn Telemàtic de Tramitació (ETT) actua com a servei horitzontal per a la presentació de sol·licituds normalitzades. El seu objectiu és cobrir la funcionalitat associada al Nivell 3 d'Administració Electrònica en el que afecta a la Presentació de Sol·licituds per a aquells procediments que no disposen o requereixen d'un sistema de tramitació integrat amb el Servei de Registre Telemàtic. Recolzat en el Catalogo de Procediments, en aquells formularis PDF adaptats a la presentació, podent incloure's validacions, permet l'emplenament del formulari de sol·licitud i d'aquells formularis annexos així com la incorporació de documents addicionals per part del ciutadà. Inclou la funcionalitat necessària per donar cobertura a aquells procediments que requereixen la signatura conjunta per diversos ciutadans. El servei extreu la informació emplenada en el formulari pel ciutadà, emmagatzemant-la para Per a aquells procediments de petit volum de sol·licituds permet l'extracció en forma de full de càlcul de la informació de les sol·licituds. Aquells procediments que disposen d'un gestor d'expedients poden integrar-se de forma automatitzada

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interèsSolucionis Relacionades