accesskey_mod_content
CTT - Centre de Transferència de Tecnologia

Ajuste Telemàtic de Tramitació

  • Resumixen :
    El Entorno Telemático de Tramitación permite a un ciudadano presentar telemáticamente solicitudes normalizadas utilizando firma electrónica y Registro Telemático.

    El ciutadà, selecciona l'o els formularis associats al procediment i, després d'emplenar-los, pot procedir a la seua firma electrònica i presentació a través del registre telemàtic.

    Es permet la incorporació de documents annexos a la sol·licitud i la firma conjunta del la sol·licitud i documents per part de diversos interessats quan el procediment així ho requerix.

    Destinataris :
    Ciutadà
    Organismos Responsables :
    GOVERN D'ARAGÓ
    Departament d'Hisenda, Interior i Administració Pública
    Direcció general de Funció Pública
    Contacte :

    Es publica tota la informació i codi disponible sobre el servici a fi de no requerir la subscripció per part dels interessats. Para consultes específiques: soportesae@aragon.es

    Tipus de Solució :
    Aplicació de Fonts Obertes
    Estat de la Solució :
    Producció
    Àrea orgànica :
    Autonòmic
    Àrea funcional :
    Govern i Sector Público , Documentos Personales , Educació, cultura i esports , Energia , Economia i Finances , Medi ambient , Educació, cultura i esports , Salut , Població i Societat , Transport , Regions i Ciutats
    Llicencia :
    EUPL (European Public License)
    Nivell Interoperabilitat :
    Tècnic

    Descripció

    L'Entorn Telemàtic de Tramitació (ETT) actua com a servici horitzontal per a la presentació de sol·licituds normalitzades. El seu objectiu és cobrir la funcionalitat associada al Nivell 3 d'Administració Electrònica en el que afecta a la Presentació de Sol·licituds per a aquells procediments que no disposen o requerixen d'un sistema de tramitació integrat amb el Servici de Registre Telemàtic. Recolzat en el Catalogue de Procediments, en aquells formularis PDF adaptats a la presentació, podent incloure's validacions, permet l'ompliment del formulari de sol·licitud i d'aquells formularis annexos així com la incorporació de documents addicionals per part del ciutadà. Inclou la funcionalitat necessària per a donar cobertura a aquells procediments que requerixen la firma conjunta per diversos ciutadans. El servici extrau la informació emplenada en el formulari pel ciutadà, emmagatzemant-la para Per a aquells procediments de petit volum de sol·licituds permet l'extracció en forma de full de càlcul de la informació de les sol·licituds. Aquells procediments que disposen d'un gestor d'expedients poden integrar-se de forma automatitzada

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades