- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
L'aplicació, basada en entorn web, Canal de Denúncies permet el compliment, a les entitats adherides de l'AGE, de la Llei 2/2023 del 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
Disposa de dos grups de funcionalitats:
- Alta i seguiment de denúncies per part dels informants, podent aquests ser:
- Anònims: No indica cap dada relacionada amb la seva identitat. Amb el codi de seguiment de denúncia, l'informant podrà tant fer el seguiment de l'estat com aportar més informació.
- Per mitjà d'usuari: necessita registre previ.
- Sense registre, però amb dades identificatives.
- Gestió i administració (back-office), funcionalitat que permetrà la resolució/escalat dels diferents tipus de denúncia, així com la gestió dels diversos rols requerits segons la complexitat organitzativa de cada entitat.
Les principals funcions de gestió i administració són:
- Gestió d'usuaris. Permetrà la gestió delegada d'usuaris per part dels perfils autoritzats.
- Gestió del flux de treball. Configuració delegada dels fluxos de gestió.
- Gestió de conflicte d'interessos, permetrà seleccionar a qui es dirigeix l'acció concreta.
- Cercador de denúncies.
- Gestió d'avisos i comunicacions.
- Arxivat de denúncies o expedients transcorreguts un temps des del seu tancament.
- Informes, generació d'informes bàsics, així com administració dels mateixos.