- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
situació de partida i origen de la iniciativa
Al juny de 2005, després d'un procés de modernització tècnica i estètica de les webs institucionals del seu entorn, la CM va crear el portal madrid.org, com un punt únic d'entrada a l'oferta total i potencial de la ciutat de Madrid i de la seva Comunitat. En 2009, per garantir els drets dels ciutadans i empreses en la seva relació amb l'Administració, i aprofitant l'ús massiu de les noves tecnologies de la informació i la comunicació pels madrilenys, la CM va dissenyar i va posar en pràctica un nou pla que donés resposta a les exigències de participació i necessitat de transparència de la ciutadania.O
Objectius
- Facilitar, a través del canal Web, la difusió d'informació institucional i el seguiment de continguts relacionats amb la Comunitat de Madrid (CM), d'interès per al ciutadà.
- Proporcionar als ciutadans noves formes més senzilles i intuïtives d'accedir a la informació, a través de la navegació temàtica o per perfil a la pàgina Web de Madrid.org.
- Integració i ús al canal Web de les eines de participació ciutadana.
- Fomentar el posicionament de la CM a les xarxes socials.
- Informar als ciutadans dels actes institucionals i les accions dutes a terme per Presidència de la CM.
Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació
- Entre les dificultats principals oposades, es troba la complexitat del desenvolupament en CMS ContentServer, tenint en compte els condicionants de disposar d'un lloc web prèviament en producció que va haver d'adaptar-se a aquestes necessitats de difusió.
- Entre els aspectes clau del projecte, cal destacar el fet de disposar d'una estructura de redacció de continguts organitzada que va permetre aprovar les propostes estructurals inicials (arbre de continguts, mitjans de càrrega, llistes de perfils, etc.)