- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
O Sistema de Facturación Electrónica (en diante SFE) é a plataforma de recepción de facturas creada para facilitar ao Goberno de Aragón a xestión das súas facturas recibidas por medios telemáticos.
El escenario habitual del sistema es el de una empresa que, desde el portal público del SFE, genera, firma y emite una factura a un organismo del Gobierno de Aragón.
O sistema permite que múltiples empresas formen parte da plataforma, ofrecendo así non só a xestión de facturas recibidas por parte dos distintos organismos que compoñen o Goberno de Aragón, senón tamén facilitando a xeración e emisión de facturas de empresas privadas cara a estes organismos.
As funcionalidades que ofrece SFE son:
Importar un borrador de factura
- Actualizar un borrador de factura
- Buscar borradores de facturas
- Descargar borrador de factura
- Enviar un borrador de factura asinado
- Eliminar un borrador de factura
- Dar de alta un ficheiro adxunto a un borrador de factura
- Eliminar un ficheiro adxunto a un borrador de factura
- Descargar un ficheiro adxunto a un borrador de factura
- Buscar ficheiros adxuntos a un borrador de factura
- Buscar facturas
- Importar unha factura
- Descargar unha factura
- Verificar a sinatura dunha factura
- Consultar o histórico de estados dunha factura
- Cambiar estado dunha factura
- Buscar ficheiros adxuntos a unha factura
- Descargar un adxunto a unha factura
- Descargar o recibo de rexistro dunha factura
- Descarga o sinatura do recibo de rexistro dunha factura
- Editar metadatos de facturación dunha factura
- Reenvío de factura ao ERP
Compoñentes:
- SFE-CORE: posúe a lóxica de negocio da aplicación e expón en forma de servizos web as funcionalidades para que sexan utilizadas polos portais da plataforma e por outras aplicacións externas se se considera necesario.
- SFE-PUB: portal público de acceso para que las empresas puedan gestionar borradores de facturas y las facturas emitidas al Gobierno de Aragón.
- SFE-PRIV: portal privado de acceso restrinxido para empregados públicos do Goberno de Aragón autorizados para xestionar as facturas recibidas polo seu organismo.
- SFE-ADMIN: portal privado de acceso restrinxido para empregados públicos do Goberno de Aragón autorizados para configurar e administrar o sistema.
Para poder acceder á aplicación hai que cumprir algúns requisitos, en función da identidade do actor:
- Empresa: estar dada de alta en SIU.
- Usuario de empresa: estar dado de alta en SIU e asociado á empresa correspondente; dispor dun dos certificados admitidos por DGA para autenticarse no portal público; ter un rol de SFE en PAU.
- Empregado público: estar dado de alta en SIU e ter un rol de SFE en PAU.