Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Portal de Firma Electrónica

  • Nomee Abreviado:
    portalfirma
    Resumo:
    O Portal de Firma Electrónica é un sitio web que pretende achegar e facer máis accesible a firma electrónica a cidadáns e empresas. Estrutúrase ao redor dunha serie de tutoriales sobre a operativa básica de firma e validación de firmas electrónicas e ao redor de conceptos relacionados coa firma, como os certificados dixitais, o proceso de firma, plataformas de validación, aspectos legais, etc.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa , Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Centro de Atención a Usuarios:

    Correo Electrónico:  cau.060@seap.minhap.es  
    Dirección: Ministerio de Facenda e Administracións Públicas
    Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica
    Att. Portal de Firma Electrónica 
    C/ María de Molina, 50
    28071 – MADRID

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Documentos Persoais
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    O paso dunha Administración baseada en papel á Administración Electrónica require unha interacción entre o cidadán e a Administración por medios exclusivamente electrónicos. Desde que o cidadán identifícase ao comezo do trámite ata a súa finalización mediante a firma da documentación xerada é necesario usar medios electrónicos.

    As pezas básicas que posibilitan esta relación electrónica son os certificados electrónicos, e por medio destes a firma electrónica.

    O obxectivo do Portal de Firma é precisamente facer máis comprensibles e próximos tanto a cidadáns como a empresas todos os conceptos relacionados coas firmas e certificados electrónicos.

    O portal está estruturado en dúas seccións destinadas a primeira a cidadáns e a segunda a empresas polas peculiaridades que presenta cada un no uso e frecuencia da firma electrónica.

    Dentro de cada sección pódense distinguir dúas áreas principais:

    • Unha área de demostración ou aprendizaxe onde se ensina ao usuario como realizar determinadas accións de firma electrónica utilizando diferentes aplicacións e webs.
    • Unha segunda área de contido explicativo sobre conceptos e temas relacionados coa firma electrónica: tipos de firmas, formatos das firmas, uso dos certificados electrónicos, requisitos técnicos para usar a firma, base legal, etc.

    O portal de firma está accesible na dirección:  http://firmaelectronica.gob.es

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral