- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Nom Complet de la Iniciativa:
Carpeta Ciudadana i Registro Telemático
Finalitat:
Objectiu:
Descripció:
Projecte per a la modernització dels serveis de l'Ajuntament d'Albacete facilitant la interacció de l'Administració amb els ciutadans mitjançant l'administració electrònica, fent-la més pròxima i alhora més accessible.
Requisits:
- Maquinari:Servidores: Els servidors haurien de ser màquines amb processadors Intel™ o arquitectura RISC™
- Sistemas operatius:Servidores: Windows 2000 Server, Avanced Server o 2003 Server
- Bases de dades:Les bases de dades del tipus Base de dades Relacionals conformi amb els requeriments ODBC1 amb l'objectiu de garantir la independència dels programes en relació amb les dades (Oracle, i SQL*Server)