El Ministeri d'Assumptes estrangers i de Cooperació s'integra en el Sistema d'Interconnexió de Registres SIR mitjançant l'aplicació comuna de registre GEISER

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 febrer 2017

El Ministeri d'Assumptes estrangers i de Cooperació se sumisca a la xarxa d'Administracions Públiques integrades en la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres per a enviament i recepció de seients registrals a la resta d'Administracions connectades.

El passat 28 de Desembre de 2016 el Ministeri d'Assumptes estrangers i de Cooperació va integrar la seua oficina del Registre General en l'aplicació comuna de registre GEISER, connectada a la Plataforma d'Interconnexió de Registres SIR per a enviament i recepció de seients registrals a la resta d'Administracions connectades.

L'oficina del Registre General està donant servici al propi Ministeri i a més de 90 unitats tramitadores, possibilitant a aquestes unitats l'enviament electrònic de seients registrals amb la conseqüent eliminació del paper, conforme a la Llei 39/2015, així com la recepció quasi immediata de registres des de qualsevol Administració connectada a SIR, reduint d'esta forma els temps de tramitació i col·laborant a l'estalvi de costos de l'enviament per correu postal.

Esperem pròximament la seua plena integració de les seues oficines de registre en l'extrajero.

Més informació sobre la solució GEISER en el CTT.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa