Comunitat Accessibilitat

Totes les Administracions Públiques tenen obligació de donar compliment als requisits d'accessibilitat imposats pel Reial decret 1494/2007 de 12 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament sobre les condicions bàsiques per a l'accés de les persones amb discapacitat a les tecnologies, productes i serveis relacionats amb la societat de la informació i mitjans de comunicació social. Açò es tradueix que tots els portals de les administracions públiques han de complir els Criteris de Conformitat de nivell A i AA de la norma UNEIX 139803:2012 (equivalent a WCAG 2.0)

Per a ajudar a les administracions en aquesta tasca, s'ofereix aquesta comunitat en la qual els seus membres podran compartir les seues experiències i coneixements en accessibilitat web. Els membres de la Comunitat poden:

  • Utilitzar el servei de diagnòstic en línia. Servei que proporciona a cada Departament de les Administracions Públiques la possibilitat de realitzar, directament, anàlisis automàtiques d'accessibilitat conformes a l'estudi de l'observatori basat en la norma UNEIX 139803:2004 o/i en la norma UNEIX 139803:2012.
  • Compartir documentació i informació: Incorporant documents (estudis, informes, documentació, arquitectures d'informació, resolució de problemes o incidències, etc.) generats en les seues organitzacions.
  • Participar activament en el fòrum de discussió.  
  • Compartir millores o/i desenvolupaments en l'àmbit de l'accessibilitat. L'AAPP cedent haurà de tenir els drets de propietat intel·lectual.
  • Mantenir-te informat de les últimes novetats A través de l'apartat Subscripcions podràs rebre en el teu correu electrònic les notícies publicades a través de la comunitat accessibilitat. I també podràs utilitzar la llista de distribució caccesibilidad-avisos(Obri en nova finestra)

Accés a la comunitat Accessibilitat