AEVAL - Agencia d'Avaluació i Qualitat

Informes de l'AEVAL sobre la Percepció dels ciutadans dels Serveis Públics en els quins s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seua satisfacció i preferència en els canals d'ús

  • Informe AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics

  • Informe AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics

  • Informe AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat

  • Informe AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels serveis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

  • Informe AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics

  • Informe AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics

  • Informe AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat

  • Informe AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels serveis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)