Posada en marxa del Client SCSPv3 Cloud

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 abril 2015

Les AAPP de menys de 50000 habitatantes ja poden consultar les dades de la plataforma d'intermediació de dades mitjançant l'ús del client lleuger SCSPv3, en la seua modalitat de Cloud.

Dins del procés de millora de la Plataforma d'Intermediació de dades , i de les facilitats per a consumir els seus servicis, des del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques s'ha posat a la disposició de les AAPP de menys de 50.000 habitants, el Client SCSPv3 Cloud, que es presta en manera servici, sobretot a Entitats Locals i diputacions.

Este client permetrà, sense necessitat d'instal·lar cap programari, que totes les Entitats Locals que tinguen escassos recursos puguen consultar els servicis de verificació i consulta de dades de la plataforma d'intermediació de dades.

L'Ajuntament de l'Oliva (Canàries) ha sigut el primer ajuntament a utilitzar l'aplicació CLOUD SCSPv3 del MINHAP. L'ajuntament del Corb de Sevilla també s'ha incorporat. Igualment s'està col·laborant amb la federació de municipis canaris per a incorporar a tots els municipis canaris.

Més informació sobre la solució de la Plataforma d'Intermediació . En l'Àrea de Descàrregues en la carpeta "Formularis i Procediments d'Autorització" pot trobar els Formularis d'autorització per a Ajuntaments de menys de 50.000 habitants.

Qualsevol dubte o problema serà atés pel Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP a través de la URL https://soportecaid.redsara.es(Obri en nova finestra)

• Interoperabilitat
  • Cooperació interadministrativa