Posta en marcha do Cliente SCSPv3 Cloud

• Escoitar

08 abril 2015

As AAPP de menos de 50000 habitatantes xa poden consultar os datos da plataforma de intermediación de datos mediante o uso do cliente lixeiro SCSPv3, na súa modalidade de Cloud.

Dentro do proceso de mellora da Plataforma de Intermediación de datos , e das facilidades para consumir os seus servizos, desde o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas púxose a disposición das AAPP de menos de 50.000 habitantes, o Cliente SCSPv3 Cloud, que se presta en modo servizo, sobre todo a Entidades locais e deputacións.

Este cliente permitirá, sen necesidade de instalar ningún software, que todas as Entidades locais que teñan escasos recursos poidan consultar os servizos de verificación e consulta de datos da plataforma de intermediación de datos.

O Concello da Oliva (Canarias) foi o primeiro concello en utilizar a aplicación CLOUD SCSPv3 do MINHAP. O concello do Cuervo de Sevilla tamén se incorporou. Igualmente estase colaborando coa federación de municipios canarios para incorporar a todos os municipios canarios.

Máis información sobre a solución da Plataforma de Intermediación . Na área de Descargas no cartafol "Formularios e Procedementos de Autorización" pode atopar os Formularios de autorización para Concellos de menos de 50.000 habitantes.

Calquera dúbida ou problema será atendido polo Centro de Atención a Integradores e Desarrolladores (CAID) do MINHAP a través do URL https://soportecaid.redsara.es(Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade
  • Cooperación interadministrativa