Esdeveniments

La VIII Jomcal Jornades de Modernització i Qualitat

• Màlaga
  • 27 octubre 2014

És un esdeveniment organitzat per l'Ajuntament de Màlaga i la FEMP amb caràcter bianual que se celebra en la ciutat de Màlaga.

La temàtica tractada versa sobre aspectes relacionats amb la Qualitat, la Modernització i Innovació en la Gestió Pública Local, en l'Atenció a la ciutadania, en la gestió del canvi, la planificació estratègica municipal, Administració electrònica o noves tecnologies sempre dins de l'àmbit de l'Administració Local.

Lema:

"EL MOMENT DEL COMPROMÍS COMPARTIT, DE LA INNOVACIÓ COL·LABORATIVA"

Dirigides a:

Responsables electes, habilitats, directius, comandaments i personal tècnic o de base, bé siguen de la pròpia administració local, d'altres administracions o entitats, així com de l'àmbit de la consultoria, la certificació o les TIC.

En les Jornades tenen cabuda tant els qui siguen experts o posseïsquen experiència en estes aplicacions, com els qui inicien el camí del canvi en la seua organització.

Objectius:

• Possibilitar espais de reflexió i debat sobre el futur de les nostres administracions.
  • Aprofundir en fórmules de compromís de les nostres administracions amb els seus usuaris, ciutadania i la pròpia societat.
  • Impulsar les estratègies d'innovació com a instrument de progrés, fomentant xarxes d'innovació entre administracions.
  • Potenciar l'intercanvi de bones pràctiques i formats de col·laboració entre administracions.
  • Afavorir encontres i relacions d'interés.
  • Cooperació interadministrativa