• Escoitar

O VIII Jomcal Xornadas de Modernización e Calidade

• Málaga
  • 27 outubro 2014

Es un evento organizado por el Ayuntamiento de Málaga y la FEMP con carácter bianual que se celebra en la ciudad de Málaga.

A temática tratada versa sobre aspectos relacionados coa Calidade, a Modernización e Innovación na Xestión Pública Local, na Atención á cidadanía, na xestión do cambio, a planificación estratéxica municipal, Administración electrónica ou novas tecnoloxías sempre dentro do ámbito da Administración Local.

Lema:

"O MOMENTO DO COMPROMISO COMPARTIDO, DA INNOVACIÓN COLABORATIVA"

Dirixidas a:

Responsables electos, habilitados, directivos, mandos e persoal técnico ou de base, ben sexan da propia administración local, doutras administracións ou entidades, así como do ámbito da consultoría, a certificación ou o TIC.

Nas Xornadas teñen cabida tanto quen sexan expertos ou posúan experiencia nestas aplicacións, como quen inician o camiño do cambio na súa organización.

Obxectivos:

• Posibilitar espazos de reflexión e debate sobre o futuro das nosas administracións.
  • Profundar en fórmulas de compromiso das nosas administracións cos seus usuarios, cidadanía e a propia sociedade.
  • Impulsar as estratexias de innovación como instrumento de progreso, fomentando redes de innovación entre administracións.
  • Potenciar el intercambio de buenas prácticas y formatos de colaboración entre administraciones.
  • Favorecer encontros e relacións de interese.
  • Cooperación interadministrativa