accesskey_mod_content

Revisións de accesibilidade

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

A seguir detállase información relacionada coas revisións de accesibilidade que deben realizar os organismos do sector público, información sobre como realizar ditas revisións a partir do Servizo de diagnóstico en liña do Observatorio de Accesibilidade Web.

Revisións de accesibilidade por cada organismo do sector público

Todo el sector público está obligado a realizar revisiones periódicas del cumplimiento de los requisitos de accesibilidad según lo establecido en el artículo 17 del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público(Abre en nova xanela) tanto a lo largo del proceso diseño y desarrollo como con la puesta en funcionamiento de sus sitios web y de sus aplicaciones para dispositivos móviles. Además, una vez puesto en funcionamiento, con el fin de garantizar el mantenimiento de su cumplimiento a lo largo del tiempo, deberán realizarse revisiones periódicas exhaustivas cada 3 años.

Las revisiones de accesibilidad deberán abarcar todos los requisitos exigidos y tendrán en consideración tanto aspectos de revisión automática como aspectos de revisión manual experta, quedando todo plasmado y recogido en un "Informe de revisión de la accesibilidad". Estas revisiones deberán respetar los condicionantes impuestos para las revisiones en profundidad de la Decisión de Execución (UE) 2018/1524(Abre en nova xanela) como la periodicidad, la selección de la muestra de páginas y la revisión de los procesos.

A primeira revisión de accesibilidade debe realizarse:

  • no caso dos sitios web: antes do 21 de setembro de 2020.
  • no caso das aplicacións móbiles: antes do 20 de setembro de 2021.

Para ello, las entidades obligadas podrán realizar una autoevaluación o certificar el cumplimiento mediante una auditoría externa.

En cando á revisión dos sitios web, no apartado Guías prácticas da sección "Materiais de axuda" pode atopar a "Guía de Validación de accesibilidade web" con recomendacións sobre como realizar estas revisións e os aspectos a ter en conta. Os resultados destas revisións deberán recollerse nun Informe de revisión da accesibilidade, cuxos formatos dispoñibles son os seguintes:

Canto á revisión das aplicacións para dispositivos móbiles, na apartado Accesibilidade de aplicacións móbiles da sección "Materiais de axuda" pode atopar a "Guía de Validación de aplicacións móbiles" con recomendaciones sobre cómo realizar estas revisiones y los aspectos a tener en cuenta. Los resultados de estas revisiones deberán recogerse en un Informe de revisión da accesibilidade, cuxos formatos dispoñibles son os seguintes:

Revisiones de accesibilidad de un sitio web a partir del Servicio de diagnóstico en línea

Para no partir de cero a la hora de realizar una revisión de accesibilidad de un sitio web, se puede hacer uso del Servicio de diagnóstico en línea del Observatorio, a través de la opción Xerar Borrador do Informe de revisión de accesibilidade. Os pasos a seguir serían os seguintes:

  1. Realizar a selección da mostra de acordo con o indicado na Decisión de Execución (UE) 2018/1524(Abre en nova xanela) .

  2. Solicitar un informe ao Servizo de diagnóstico en liña das urls que forman a mostra marcando a opción Xerar borrador do Informe de revisión de accesibilidade. O servizo de diagnóstico enviará un Informe de revisión de accesibilidade (en formato ODS e XLSX) no que se trasladaron os resultados das verificacións comprobadas automaticamente polo Observatorio a criterios de conformidade WCAG, con base nunha táboa de correspondencia (pdf)(Abre en nova xanela) .

  3. Completar la revisión de accesibilidad, revisando manualmente todos los criterios de conformidad.

Os resultados da revisión pódense encher directamente no Informe de revisión de accesibilidade (ods, xlsx).

Opcións para xerar o Informe de Revisión de Accesibilidade (IRA) (pdf)(Abre en nova xanela)

0 Comentarios

Non hai comentarios