Informe AEVAL 2016
17 marzo 2016
Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Estabilidade e melloría nos servizos públicos
NOTA: A Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e Calidade dos Servizos (AEVAL), disolveuse a finais de xullo de 2017, pero mantéñense os documentos polo seu valor histórico.
Informes da AEVAL sobre a Percepción dos cidadáns dos Servizos Públicos nos cales se estuda, entre outros aspectos, a percepción dos cidadáns con respecto á administración electrónica, a súa satisfacción e preferencia nas canles de uso
17 marzo 2016
Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Estabilidade e melloría nos servizos públicos
29 xaneiro 2015
Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
03 marzo 2014
Calidade dos servizos públicos en tempos de austeridade
03 xuño 2013
A calidade dos servizos públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)
17 marzo 2016
Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Estabilidade e melloría nos servizos públicos
29 xaneiro 2015
Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos. Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
03 marzo 2014
Calidade dos servizos públicos en tempos de austeridade
03 xuño 2013
A calidade dos servizos públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)