Orde TES/1291/2024, do 13 de novembro, pola que se regula o Rexistro Electrónico de apoderamentos da Inspección de Traballo e Seguridade Social
18 novembro 2024
BOE: núm. 278, de 18/11/2024
Orden TES/388/2022, de 29 de abril, por la que se regula el Registro electrónico de apoderamientos del Fondo de Garantía Salarial, O.A.
05 maio 2022
BOE: núm. 107, de 05/05/2022
Orde PCM/1384/2021, do 9 de decembro, pola que se regula o Rexistro Electrónico de apoderamentos no ámbito da Administración Xeral do Estado
11 decembro 2021
BOE: núm. 296, de 11/12/2021
O Rexistro Electrónico de apoderamentos (REA) facilita o exercicio do dereito de representación das persoas interesadas para relacionarse coas Administracións Públicas.
Marco normativo:
- Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (art. 6).
- Real Decreto 203/2021, do 30 de marzo, polo que se aproba o Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos (art.33)
- NOTA: Derroga: Orde HAP/1637/2012, do 5 de xullo, por la que se regula el Registro Electrónico de Apoderamientos (BOE: núm. 177, de 25/07/2012).
- Derroga: Orde HFP/633/2017, do 28 de xuño, pola que se aproban os modelos de poderes inscribibles no Registro Electrónico de Apoderamientos da Administración Xeral do Estado e no rexistro electrónico de apoderamentos das Entidades locais e establécense os sistemas de firma válidos para realizar os apoderamentos apud acta a través de medios electrónicos (BOE: núm. 13, de 15/01/2014)
- Ver en CTT: Rexistro Electrónico de Apoderamentos (REA)
- Servizos electrónicos
- Cooperación interadministrativa
- Leis 39 e 40
- Identidade e Firma electrónica
Orde PCM/1383/2021, do 9 de decembro, pola que se regula o Rexistro de Funcionarios Habilitados no ámbito da Administración Xeral do Estado, os seus Organismos Públicos e Entidades de Dereito Público
11 decembro 2021
BOE: núm. 296, do 11 de decembro de 2021
-
O Rexistro de Funcionarios Habilitados (RFH) ten como obxectivo facilitar o exercicio dos dereitos de asistencia ao non obrigados a relacionarse de forma electrónica coas Administracións Públicas.
-
Marco normativo:
-
Lei 39/2015, do 1 de outubro , do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (art. 12).
-
Real Decreto 203/2021, do 30 de marzo , por el que se aprueba el Reglamento de actuación y funcionamiento del sector público por medios electrónicos. (art. 30, art. 31: Registro de Funcionarios Habilitados de la Administración General del Estado.
-
NOTA: Derroga a Orde HAP/7/2014, do 8 de xaneiro, por la que se regula el Registro de funcionarios habilitados para la identificación y autenticación de ciudadanos en el ámbito de la Administración General del Estado y sus organismos públicos vinculados o dependientes. (BOE núm. 13, de 15/01/2014)
-
Ver en CTT: Rexistro de Funcionarios Habilitados (RFH)
- Servizos electrónicos
- Cidadán
- Leis 39 e 40
Orden ISM/189/2021, de 3 de marzo, [Registro electrónico de apoderamientos de la Seguridad Social]
05 marzo 2021
Orde ISM/189/2021, do 3 de marzo, pola que se regula o Rexistro electrónico de apoderamentos da Seguridade Social. BOE: núm. 55, de 05/03/2021
- Servizos electrónicos
- Identidade e Firma electrónica
Ministerio do Interior. Dirección Xeral de Tráfico [Rexistro electrónico de apoderamentos]
16 abril 2015
Resolución do 9 de abril de 2015, da Dirección Xeral de Tráfico, pola que se crea e regula o Rexistro de apoderamientos, de sucesiones y de representaciones legales de la Jefatura Central de Tráfico.
BOE: Núm. 91 de 16/04/2015
- Identidade e Firma electrónica
- Servizos electrónicos
Orde ESS/1323/2017, do 28 de decembro, [Oficina asistencia Rexistro Intervención Xeral da Seguridade Social]
04 abril 2018
Orde ESS/1323/2017, do 28 de decembro, pola que se crea a oficina de asistencia en materia de rexistros na sede da Intervención Xeral da Seguridade Social.
BOE: núm. 4, de 04/04/2018
- Identidade e Firma electrónica
- Servizos electrónicos