O Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital adscrita á Secretaría de Estado de Dixitalización e Inteligencia Artificial, puxo a disposición dos cidadáns a aplicación móbil “A miña Carpeta Ciudadana”. Esta app busca simplificar a relación e mellorar a interacción entre a administración e a cidadanía de forma accesible, proactiva e personalizada desde calquera dispositivo.
Co meu cartafol Ciudadana, o cidadán pode acceder, de forma agregada, á súa información persoal e á consulta das súas xestións realizadas con diferentes Administracións Públicas. Desde hai uns anos ofrécese ao cidadán a versión web do O meu Carpeta Ciudadana , agora coa liberación da app móbil preténdese lograr un maior achegamento ao cidadán.
As principais características e funcionalidades que ofrece a app O meu cartafol Cidadán son as seguintes:
- Inclúe o aviso (e número) de notificacións electrónicas pendentes e conecta co Enderezo electrónico Habilitado Única (DEHú). Ademais, ofréceche un resumo da túa situación persoal, que podes personalizar cos teus datos favoritos, un resumo de avisos e citas de calendario; e, por último, accesos directos aos teus últimos servizos accedidos e documentos xerados.
- Calendario, para a visualización das túas alertas con respecto a xestións pendentes coa Administración (caducidades de DNI, os seus certificados electrónicos, Pasaporte, Carnet de conducir, ITVs) e as túas citas previas con diferentes administracións como para a expedición de documentación pola Dirección Xeral da Policía (DNI, Pasaporte, TIE), citas de estranxeiría, un gran número de oficinas de asistencia en materia de rexistro de diversos ministerios, todas as delegacións e subdelegacións do goberno, rexistros civís e oficinas xudiciais, e outros organismos que se irán incorporando progresivamente.
- Os meus datos. Consulta de datos persoais procedentes de diferentes administracións estatais, rexionais e locais como, por exemplo: prestacións sociais (paternidade, maternidade, xubilación, ingreso mínimo vital, etc.) e o histórico do último ano, bens inmobles, puntos do carné de conducir, vehículos e itvs, titulacións universitarias e non universitarias, non existencia de antecedentes, condición de familia numerosa e discapacidade, empadroamento, matrícula universitaria, grao de dependencia, vida laboral etc. Ademais das consultas, nos casos acordados co organismo competente, estes datos poderanse descargar en formato PDF ou en formato QR a un wallet do dispositivo. Esta sección estará en constante crecemento.
- Os meus Documentos. Desde esta sección, poderás acceder directamente a todos os xustificantes que xerases previamente desde a sección dos meus datos. Estes documentos poderán ser compartidos mediante unha ligazón e poderás consultar o número de accesos que se rexistraron. Ademais, poderás eliminar estes documentos en calquera momento.
- Os meus Expedientes. Consulta dos teus expedientes abertos en diferentes Administracións Públicas. Actualmente conéctase coa maioría dos organismos da Administración Xeral do Estado e con 11 Comunidades Autónomas xa adheridas e varias Entidades locais.
- Configuración da aplicación, para establecer preferencias, entre as que se inclúen a xestión dunha foto persoal e os avisos mediante correo electrónico e notificacións no móbil, tanto de citas previas, como de alertas por caducidade de documentación (dni, pasaporte, condución) e ITVs. O acceso ao teu espazo no meu cartafol cidadán poderás realizalo de forma segura utilizando as credenciais da plataforma Cl@ve, https://crave.gob.es utilizada nos servizos públicos electrónicos da maioría das administracións públicas españolas.
- Acceso ao Rexistro Electrónico Xeneral, para poder realizar asentos rexistrais cara a calquera Unidade Organizativa da Administración presente no directorio DIR3.
- Acceso ao catálogo de aplicacións móbiles da AGE.