O Portafirmas é un servizo para a integración da firma nos fluxos de traballo organizativos. Permite a sinatura de pedimentos utilizando o cliente de sinatura de @firma. Dispón dunha interface de acceso web a través de navegador que permite realizar todas as funcións tanto de creación de pedimentos de firma como de firma.
A crecente tendencia a utilizar dispositivos móbiles para conectarse a internet fai necesario adaptar o portafirmas para que facilite a sinatura de pedimentos desde dispositivos móbiles. Isto favorecerá a ubicuidad da firma e a axilidade da tramitación administrativa.
Con este obxectivo o Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública ha desenvolvido a aplicación para dispositivos móbiles "O meu Portafirmas", que permite:
- Visualizar os pedimentos pendentes de firma,
- Asinar ou rexeitar pedimentos.
- Dar visto e prace.
- Filtrar e ordenar pedimentos.
- Consulta pedimentos asinados ou rexeitados
- Engadir validadores e autorizados
Deste xeito facilítase a implantación dos servizos baseados en firma electrónica, accesibles agora tamén a través da canle móbil, mantendo unha experiencia de usuario homoxénea e satisfactoria.
Para máis información sobre o Port@firmas ou como integrar a firma móbil nas súas aplicacións pode consular a iniciativa relacionada:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/portafirmas
O proxecto Port@firmas é software libre.