- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Rexistro dunha solución
Calquera Administración Pública pode solicitar o alta dunha solución reutilizable no directorio de solucións do
Para iso, identifíquese no PAe cun usuario rexistrado das Administracións Públicas e acceda a esta mesma páxina, Rexistro dunha solución. Unha vez identificado, nela terá dispoñible un formulario para encher os datos da solución que desexa dar de alta.
Cando a solución fose aprobada notificaráselle ao solicitante.
Consulte a Guía de publicación e licenciamiento de activos , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade, para coñecer todas as consideracións previas e pasos a realizar antes de proceder a solicitar o alta da solución: condicións de copyright e autoría, estudo de compoñentes, selección da licenza, preparación do activo para a distribución, etc.
En colaboración con Rede.es ofrécese un servizo de consultas a través do cal as
E para axudar no proceso de preparación do código fonte da solución ofrécese unha ferramenta de axuda para a inclusión de cabeceiras.
Consulte o documento Manual de Usuarios - Edición de Contidos -
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8