- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
INSIDE publica a súa nova versión distribuible
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
24 maio 2018
A nova versión de INSIDE inclúe numerosas melloras e novas funcionalidades
InSide é un sistema para a xestión de documentos e expedientes electrónicos que cumpre os requisitos para que ambos poidan almacenarse e/ou obterse segundo o ENI, esquema que establece as normas básicas para o intercambio e almacenamento de documentos e expedientes electrónicos. Supón a xestión documental integramente electrónica dos documentos da xestión viva do expediente, como paso previo ao arquivado definitivo da documentación nun formato interoperable e duradeiro.
Pode descargar o código da nova versión do distribuible de INSIDE (v.2.0.8) accedendo ao apartado de descargas da solución .
As novidades máis relevantes que se inclúen son as seguintes:
- Inclúese validación esquema ENI sen necesidade de conexión con Eeutils (si necesario para firmas e comprobar firmas).
- Modificación para evitar clickear varias veces un botón descargas.
- Correcciones validación ENIs externos a Inside.
- Versionado expedientes ao xerar credenciais de acceso.
- Posibilidade de sinatura de documentos pdf con cades detached.
- Corríxese combo ao achegar documento Inside.
- Corríxese problema metadatos adicionais en documento.
- Corríxese logado por certificado.
- Soluciónase erro ao achegar documento a expediente.
- Engádese ao crear expedientes e documentos o DIR3 extinguidos.
- Habilítase botón novo documento desde expedientes.
- Impídese, no índice ao crear ou editar expedientes, crear cartafoles ou documentos dentro dun documento.
- Bloquéanse, no índice ao crear ou editar expedientes, os botóns de barra superior mentres se achega documento Inside.
- Debido a que úsase o nome natural no índice modifícase os metadatos adicionais, tanto de Expedientes como de Documentos, para non permitir máis dun valor. Isto evita que aparezan distintos valores no índice cada vez que se edita un Expediente.
- Modifícase mensaxe de erro ao gardar expediente indicando que debe comprobar se hai cartafoles baleiros.
- Se deshabilita botóns superiores ao crear cartafoles no índice dos expedientes.
- Engádese o nome natural ao índice do expediente electrónico.
- Redirección a inicio de sesión cando a sesión expirou.
- Cambio no tamaño permitido do campo valor de metadatos adicionais.
- Opción asina lonxeva de expedientes e documentos, en firma en cliente, en servidor e en documentos anteriormente asinados.
- Indicador ao usuario de que a tarefa está en progreso.
- Engádese operación en servizo de administración que permite a actualización de dir3 desde unha data a día de hoxe.
- Inclúese clase validación nif, cif e nie.
- Inclúese no metadato TipoDocumental de documento o valor TD99- Outros.
Máis información na solución INSIDE do CTT.
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8