A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única

• Escoitar
  • Copiar

29 maio 2023

A Seguridade Social ha iniciado a publicación das súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú), o que supón un paso máis na súa consolidación como punto único de notificacións para todas as Administracións.

A Seguridade Social -organismo considerado como un dos grandes emisores de notificacións no ámbito da Administración Xeral do Estado- incorpórase, ao longo deste mes de maio, ao Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú). Este gran fito implica ampliar aínda máis o volume de notificacións e comunicacións que pon a disposición da cidadanía de forma sinxela e directa.

Durante o ano 2022 DEHú superou os 90 millóns e medio de notificacións, cifra que se verá incrementada en 40 millóns de envíos  anuais coa incorporación da Seguridade Social e, con ela, a posta a disposición de notificacións procedentes do Instituto Nacional de Seguridade Social, a Tesouraría Xeral da Seguridade Social, o Instituto Social da Mariña, a Dirección Xeral de Ordenación da Seguridade Social, e a Intervención Xeral da Seguridade Social (IGSS).

A DEHú permite actualmente que Organismos emisores de distintas administracións e organismos públicos, a nivel estatal, autonómico, local, universidades, etc., realicen envíos de notificacións e comunicacións en cuestión de segundos e sen apenas custo asociado.

Desta forma, DEHú agrupa notificacións de máis de 8.800 Administracións e Organismos Públicos de todos os niveis. No ámbito estatal inclúe grandes emisores, como a Axencia Tributaria, a Dirección Xeral do Catastro, ou como se sinalou anteriormente, a Seguridade Social. A nivel autonómico, son xa 13 as Comunidades Autónomas que pon a disposición as súas notificacións na DEHú: Aragón, Canarias, Cantabria, Galicia, Illes Balears, Comunidade de Madrid, Comunidade Foral de Navarra, Rexión de Murcia, Comunidade Valenciana, Principado de Asturias, Estremadura, Andalucía e Castela e León. En canto a entidades locais, están adheridos Concellos de toda España, así como Universidades e outras institucións. Pode consultar o detalle a través do buscador de organismos adheridos(Abre en nova xanela) .

Como no podía ser de otra manera, en esta situación de consolidación como punto único de notificaciones para todas las Administraciones, DEHÚ, ha experimentado un crecimiento considerable en cuanto a los accesos y comparecencias. El número de accesos ha aumentado hasta alcanzar más de 35 millones y medio de accesos al portal el pasado mes de marzo, con un total de 1.424.732 comparecencias en dicho periodo.

No seguinte vídeo(Abre en nova xanela) e na seguinte infografía(Abre en nova xanela)  explícase o funcionamento xeral de DEHú e todo o que se pode facer desde o Portal.

Ademais, xa se atopan integrados máis de 8.900 grandes destinatarios para a recollida automatizada de notificacións directa aos seus sistemas de backend.

Máis información na solución DEHú(Abre en nova xanela) do CTT

• Servizos electrónicos