- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
O proxecto consistiu en realizar a reingeniería completa do servizo tanto a nivel tecnolóxico como funcional, de forma que o novo Portal de Emprego do SPEG posibilitase tanto a integración dos usuarios-obxectivo como dos sistemas de información do SPEG, para dar resposta aos novos desafíos que expuña a contorna.
Desde o punto de vista funcional, estes son os usuarios-obxectivo do novo Portal e as súas posibilidades:
- As persoas demandantes de emprego poden coñecer e modificar en tempo real os datos da súa demanda e o estado da súa participación en procesos de intermediación laboral, mellorándose o seu emparellamento coa oferta de emprego e axustándose ás necesidades reais das empresas.
- As empresas poden obter candidatos para as súas ofertas case en tempo real, axilizando os procesos de selección e contratación de novo persoal.
- O persoal do SPEG obtén máis tempo útil ao reducir o traballo burocrático e que non achega valor.
O portal está baseado en arquitecturas abertas, sendo os seus compoñentes reutilizables baixo autorización para futuras aplicacións da Xunta ou doutras AAPP. O SPEG despregou ademais pola xeografía galega unha rede de puntos informáticos con conexión a Internet para asegurar o uso do portal e a inclusión das persoas sen medios de acceso á rede.
De face ao futuro, a evolución do portal de emprego pasa por integrar o portal para demandantes galegos no exterior con vontade de regreso e un sistema de envío de avisos por SMS.