O proxecto consistiu na adopción de funcionalidades de tramitación administrativa electrónica nas solicitudes conxuntas da PAC.
A iniciativa inclúe a actuación en tres ámbitos diferenciados:
- Desenvolvemento técnico informático.
- Elaboración soporte xurídico.
- Divulgación e asistencia a organizacións e usuarios.
En primeiro lugar, desde o punto de vista organizativo, foi necesario o desenvolvemento do marco xurídico para posibilitar a presentación telemática das solicitudes, incluíndo a sinatura dun convenio de colaboración entre as entidades que ían representar aos agricultores e gandeiros á hora de presentar as súas solicitudes e o Departamento de Agricultura e Alimentación do Goberno de Aragón.
Un dos aspectos importantes no proxecto foi a realización de reunións cos responsables funcionais e informáticos das entidades colaboradoras asinantes do convenio para a preparación dos sistemas e preparación da asistencia fronte ás diversas incidencias.
No que respecta ao ámbito operativo, incorporouse unha nova modalidade de acceso ao programa informático existente mediante autentificación de firma electrónica recoñecida, posibilitando a identificación dos solicitantes individuais e as entidades asinantes do convenio de colaboración. A partir deste instante, o programa permite o acceso aos datos necesarios para a prevalidación da solicitude segundo sexa o caso.