Les funcionalitats que ofereix el Mòdul de Registre Presencial de M@res són:
- Característiques comunes a un Registre d'Entrada/Sortida: Integritat, Confidencialitat, Disponibilitat, Accessibilitat i Seguiment dels assumptes.
- Integració amb el Modelo Integrado de Terceros, Organitzat per a Serveis (MITES), a través de serveis Web, parell la gestió de Tercers.
- Possibilitat de gestió pròpia de Tercers.
- Automatització del Llibre de Registre: Numeració automàtica de documents, enregistrament de dades amb validació, consulta de documents, llistats i estadístiques.
- Comunicació entre Registres Automatitzats.
- Distribució de documents registrats a Centros Gestores.
- Integració amb altres Sistemas propis o aliens.
- Control de modificacions del Llibre de Registre.
- Registre únic Centralitzat, amb codificació independent per a cada Oficina de Registre.
- Possibilitat de crear múltiples Llibres de Registre, amb control d'accés i gestió específic per a cadascun d'ells.
- Envío/Recepció de documents d'altres Registres.
- Gestión de Registro Internos de Entrada/Sortida (entre Serveis interns de la Institució).
- Manteniment de camps d'entrada de dades en successius registres (registre per lots).
Les funcionalitats que ofereix el Mòdul de Registre Telemàtic de M@res són:
- Facilitat de creació i gestió de formularis d'entrada per al Registre.
- Funcionamiento com a oficina desconcentrada del Registre.
- Autenticació de ciutadans i Signatura Electrònica de documents a través de la plataforma @signa.
- Servicios Web d'accés.