- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Les funcionalitats previstes per a la plataforma de tramitació són les pròpies de les administració electrònica, permetent una gestió interna dels expedients relatius a procediments administratius sobre el flux de treball programat en l'eina, alhora que permet la connexió amb les persones interessades per realitzar sol·licituds, aportar documents, consultar l'estat de desenvolupament de les tramitacions o rebre notificacions per via telemàtica, entre uns altres. Tot això des d'una perspectiva d'optimització, racionalització i simplificació dels procediments administratius, d'acord al següent esquema de treball:
- Identificació de procediments
- Selecció
- Estudi
- Optimització
- Modelització
- Validación
- Programació
- Publicació
- Integració de sistemes d'atenció a la ciutadania
- Formació
- Comunicació