- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial da miña Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Nome Completo da Iniciativa:
Carpeta Ciudadana e Registro Telemático
Finalidade:
Obxectivo:
Descrición:
Proxecto para a modernización dos servizos do Concello de Albacete facilitando a interacción da Administración cos cidadáns mediante a administración electrónica, facéndoa máis próxima e á vez máis accesible.
Requisitos:
- Hardware:Servidores: Os servidores deberían ser máquinas con procesadores Intel™ ou arquitectura RISC™
- Sistemas operativos:Servidores: Windows 2000 Server, Avanced Server ou 2003 Server
- Bases de datos:As bases de datos do tipo Basee de Datos Relacionais conforme cos requirimentos ODBC1 co obxectivo de garantir a independencia dos programas en relación cos datos (Oracle, e SQL*Server)