Alliberament del codi d'ACCEDISCA

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

13 gener 2014

La D.G. de Modernització Administrativa, Procediments i Impuls de l'Administració Electrònica allibera els fonts de l'aplicació ACCEDISCA per a facilitar el seu ús per les AAPP

ACCEDISCA és una plataforma modular que disposa d'un conjunt d'aplicacions integrades, i que permeten a ministeris i organismes que ho desitgen utilitzar solucions comunes per a les necessitats bàsiques de tramitació electrònica de procediments.

ACCEDISCA és tant una seu electrònica com un tramitador d'expedients. El CMS ACCEDISCA permet personalitzar la Seu Electrònica amb capacitat multilengua i multiusuario. En ACCEDISCA, el tramitador de l'òrgan responsable pot gestionar l'expedient, el silenci administratiu, notificacions, certificacions, documentació, etc. L'Administrador ACCEDISCA permet crear nous processos o procediments administratius configurant els paràmetres dels mateixos i dissenyant formularis d'interacció amb el ciutadà.

Les fonts d'ACCEDISCA han sigut alliberats amb llicència EUPL per a permetre a les administracions públiques receptores la possibilitat d'evolucionar o personalitzar el producte.

El codi font i instruccions d'instal·lació es troben disponibles a través del projecte ACCEDISCA en la Forja del CTT: http://forja-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/acceda(Obri en nova finestra)

Més informació en el CTT sobre ACCEDISCA

• Cooperació interadministrativa