Esdeveniments

XVIII Conferència Internacional sobre Big Data Urbà (ICUBD)

• Londres (presencial) i online
  • 09 desembre 2024 - 10 desembre 2024

La Conferència Internacional sobre Big Data Urbà reunix a destacats científics acadèmics, investigadors i investigadors per a intercanviar i compartir les seues experiències i resultats d'investigació sobre tots els aspectes del Big Data Urbà. També proporciona una plataforma interdisciplinària perquè investigadors, professionals i educadors presenten i discutisquen les innovacions, tendències i preocupacions més recents, així com els desafiaments pràctics oposats i les solucions adoptades en els camps d'Urban Big Data.

La Conferència Internacional sobre Big Data Urbà (o ICUBD 2024) té com a objectiu reunir als principals científics acadèmics, investigadors i investigadors per a intercanviar i compartir les seues experiències i resultats d'investigació sobre tots els aspectes de la Big Data Urbà. També proporciona una plataforma interdisciplinària de primer nivell perquè investigadors, professionals i educadors presenten i discutisquen les innovacions més recents. tendències i preocupacions, així com els desafiaments pràctics oposats i les solucions adoptades en els camps dels macrodatos urbans.

En esta, el seu 18ª edició, s'anima als futurs autors(Obri en nova finestra) a contribuir i ajudar a donar forma a la conferència a través de la presentació dels seus resums d'investigació, articles i pòsters electrònics(Obri en nova finestra) . A més, contribucions d'investigació d'alta qualitat que descriguen resultats originals i inèdits d'investigacions conceptuals, constructives, empíriques, experimentals o Els treballs teòrics en totes les àrees del Big Data Urbà estan cordialment convidats a la seua presentació en la conferència. La conferència sol·licita contribucions de resums, ponències i pòsters electrònics que aborden temes i tòpics de la conferència, incloent figures, taules i referències de Materials d'investigació nous.

Tots els treballs presentats seran revisats per parells cecs per tres revisors competents. Les actes de les conferències revisades per parells estan indexades en el  Open Science Index(Obri en nova finestra)Google(Obri en nova finestra)  Scholar,  Semantic Scholar(Obri en nova finestra)Zenedo(Obri en nova finestra)BASEWorldCATSherpa/ROMEO,(Obri en nova finestra)  i altres bases de dades d'índexs.  Indicadors de Factor d'Impacte(Obri en nova finestra) .

Programa(Obri en nova finestra)

Inscripcions(Obri en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)