- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Situación de partida e orixe da iniciativa
O embrión do modelo foi o proxecto “Padrón”, documento en poder das administracións locais e o máis necesitado pola Generalitat, e o proxecto “TFN-Título de familia numerosa”, documento en poder da Generalitat e o máis necesitado pola administración local. Hoxe son máis de 700 os concellos adheridos, representan o 85.24 % da poboación catalá e durante o que vai de ano xa se realizaron máis de 650.000 consultas. Tamén actuou como embrión o sistema de consultas de datos tributarios que se estableceu entre a Generalitat de Catalunya e a AEAT o 2004 ao cal se sumou o Concello de Barcelona no 2006.
Obxectivos
- O obxectivo principal é facilitar o intercambio de datos entre administracións e substituir paulatinamente a achega documental por parte do cidadán en soporte papel.
- O acceso aos datos e documentos electrónicos é ofrecido desde unha dobre modalidade: consultas individuais e consultas por lotes. Ambas poden ser activadas indistintamente por un empregado público ou automaticamente por parte dunha aplicación informática.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- Algunhas dificultades derivaron da dispoñibilidade técnica dos emisores de datos, o pouco desenvolvemento de sistemas de goberno entre emisores, nós de interoperabilidade e receptores de información para a dispoñibilidade real dos datos. Así mesmo, outra dificultade foi que a interoperabilidade non é tan tecnolóxica como xurídico-organizativa.
- A solución baséase nunha arquitectura SOA (Service Oriented Architecture) pero que á súa vez ofrece outras canles alternativas debido á diversidade tecnolóxica dos Backoffices e co obxectivo de facilitarlles a integración coa plataforma.
- O éxito do proxecto depende en gran medida da vontade de colaboración das AAPP e entes públicos.