accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

Modelo Catalán de Interoperabilidade: As plataformas tecnolóxicas corporativas

  • Nomee Abreviado :
    PICA e Via Oberta
    Resumo :
    O obxectivo principal é facilitar o intercambio de datos entre administracións e substituir paulatinamente a achega documental por parte do cidadán en soporte papel.
    Destinatarios :
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables :
    Contacto :

    Rosa Ma Galego Español
    Área de Soporte ao Desenvolvemento da Administración Electrónica. Oficina de Procesos i Administración Electrónica (OPAE)
    935676921
    rmgallego@gencat.cat

    Tipo de Solución :
    Boa Práctica
    Estado da Solución :
    Produción
    Área orgánica :
    Autonómico
    Área técnica :
    Infraestrutura de comunicacións e mensaxería , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional :
    Goberno e Sector Público
    Licenza :
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade :
    Organizativo

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    O embrión do modelo foi o proxecto “Padrón”, documento en poder das administracións locais e o máis necesitado pola Generalitat, e o proxecto “TFN-Título de familia numerosa”, documento en poder da Generalitat e o máis necesitado pola administración local. Hoxe son máis de 700 os concellos adheridos, representan o 85.24 % da poboación catalá e durante o que vai de ano xa se realizaron máis de 650.000 consultas. Tamén actuou como embrión o sistema de consultas de datos tributarios que se estableceu entre a Generalitat de Catalunya e a AEAT o 2004 ao cal se sumou o Concello de Barcelona no 2006.

    Obxectivos

    • O obxectivo principal é facilitar o intercambio de datos entre administracións e substituir paulatinamente a achega documental por parte do cidadán en soporte papel.
    • O acceso aos datos e documentos electrónicos é ofrecido desde unha dobre modalidade: consultas individuais e consultas por lotes. Ambas poden ser activadas indistintamente por un empregado público ou automaticamente por parte dunha aplicación informática.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Algunhas dificultades derivaron da dispoñibilidade técnica dos emisores de datos, o pouco desenvolvemento de sistemas de goberno entre emisores, nós de interoperabilidade e receptores de información para a dispoñibilidade real dos datos. Así mesmo, outra dificultade foi que a interoperabilidade non é tan tecnolóxica como xurídico-organizativa.
    • A solución baséase nunha arquitectura SOA (Service Oriented Architecture) pero que á súa vez ofrece outras canles alternativas debido á diversidade tecnolóxica dos Backoffices e co obxectivo de facilitarlles a integración coa plataforma.
    • O éxito do proxecto depende en gran medida da vontade de colaboración das AAPP e entes públicos.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas