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Canle de denuncias (Lei 2/2023)

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Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos

Área: Denuncias anónimas

Descrición:

La aplicación web Canal de Denuncias facilita, en el ámbito de la Administración del Estado, el cumplimiento de la Ley 2/2023, de 20 de febrero, reguladora de la protección de las personas que informen sobre infracciones normativas y de lucha contra la corrupción.

quede acordo á preservación da identidade do informante en todo momento, establecida pola lei, esta información nunca será obxecto do dereito de acceso a datos persoais e limítase a posibilidade de comunicación da este identidade só á autoridade xudicial, o Ministerio Fiscal ou a autoridade administrativa competente esixindo que, en todo caso, impídase o acceso por terceiros á mesma.

Canal de Denuncias garantiza la confidencialidad de la identidad del informante y de cualquier tercero mencionado en la comunicación, así como de las actuaciones que se desarrollen en la fase de tramitación. Igualmente se garantiza la protección de todos los datos de las denuncias frente a accesos no autorizados. El sistema no almacena la dirección IP del informante.

El sistema interno de información que ofrece Canal de Denuncias para cada entidad consta de dos partes:

• Canle interna de información (Canle de denuncias): Permite alta e seguimento das denuncias por parte dos informantes.

- Alta verbal (gravación devoz distorsionada) e/ou escrito (formulario).

- Protección da identidade. 

- Posibilidade de achegar documentos (tamén na fase de tramitación e resolución)

- Acceso anónimo ou con datos identificativos (non accesibles ao xestor)

• Sistema de gestión y administración (backend), para la resolución/escalado de los distintos tipos de denuncia. Este módulo permite tanto la administración del servicio (usuarios, roles, etc.) como la gestión interna por parte de la entidad de las denuncias recibidas.

- Roles (segundo o Sistema de Integridade da AGE – SIAGE): Administrador técnico, Administrador de entidade (opcional), Supergestor (opcional), Gestor.

- Xestión delegada de usuarios e roles

- Xestión de avisos e comunicacións.

- Buscador de denuncias

- Xestión de conflito de intereses 

A SGAD e o centro usuario deberán formalizar un modelo de aceptación das condicións do servizo e encargo do tratamento de forma previsa á prestación do servizo. Deberá actualizarse o RAT (Rexistro de actividades de tratamento) do centro usuario.

Como solicitar o servizo: El alta del organismo en el servicio de Canal de Denuncias anónimas se puede solicitar en el formulario del kit de subsecretaría.